NZBGet i.c.m. Hydra en SickRage werkt niet meer op nieuw sys

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik heb sinds kort een nieuwe zelfbouw NAS ter vervangen van mijn Synology DS216Play. Daar had ik SickRage, Hydra en NZBGet draaien en dat werkte allemaal prima/ Dit wil ik ook weer laten draaien op mijn nieuwe NAS, echter nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
Ik heb SickRage, NZBHydra en NZBGet geïnstalleerd. In NZBHydra heb ik al mijn indexers geconfigureerd en NZBHydra werkt als indexer voor SickRage. Nu zit ik met het volgende: als SickRage een download vind wordt hij middels een URL (opgehaald uit Hydra) verzonden aan NZBGet, daar krijg ik een foutmelding: "Connection to *IP VAN NZBHydra* failed: ErrNo 110, Connection timed out"

Als ik in NZBHydra naar dezelfde download zoek, en ik klik op downloaden naar NZBGet, krijg ik de zelfde melding. Maar nu komt het: als ik in de instellingen van Hydra aangeef dat hij een NZB bestand moet sturen in plaats van de link (dus Send NZB i.p.v. Send URL) dan werkt het wel! Echter blijft SIckRage dan een URL sturen (wat dus niet werkt).

Dus hoe zorg ik ervoor dat NZBGet URL's accepteert of hoe zorg ik ervoor dat SickRage (en later ook Radarr) NZB bestanden versturen i.p.v. URL's?

Bedankt alvast!

Aanvulling: alle genoemde pakketten draaienin een Docker container.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Het is gelukt :D voor mensen met hetzelfde probleem:
Vul in het veld "External URL" de URL in waarop Hydra extern te bereiken is, of nog beter: vul hier de URL in waarop Hydra in het interne netwerk te bereiken is (bijvoorbeeld http://192.168.1.100:5075)
Zet de optie "Use local address in API result" uit, herstart NZBHydra en het werkt :D

I haven’t slept for three days, because that would be too long.