Mijn moeder had een Samsung egde s6. Splinter nieuw was nog geen paar maanden oud. nergens een krasje of een deukje. Opeens crashde de telefoon. Waarna hij bleef branden met een ledje en hij bleef constant staan op updaten. Ze bracht de telefoon naar een GSM zaak die de telefoon heeft opgemaakt en het probleem niet kon vast stellen. Daarna is de telefoon naar Samsung gestuurd. 3x raden? Geen garantie omdat mijn moeder hem naar de gSM zaak heeft gebracht die hem dus open heeft gemaakt. Telefoon weer terug gestuurd gekregen. Alleen nadat we hem hebben terug gekregen van samsung was er geen leven in te krijgen. Hij laadde niet op en geef constant een zwart scherm aan. Me moeder heeft inmiddels al een andere telefoon. Ze zei als jij hem tot leven brengt mag je hem houden. Vind elektronica en technologie leuk dus het proberen waard. Hoe krijg ik hem tot leven? Wat mij een goed plan leek is hem verbinden aan de computer en dan met een programma een andere software erop te gooien een soort 'jailbreak'' Alleen de telefoon maakt geen contact met de computer. Iemand een idee wat ik moet doen?
Ik zal ook wat fotos erbij toevoegen kunnen jullie kijken of je iets raars ziet.
Ik zal ook wat fotos erbij toevoegen kunnen jullie kijken of je iets raars ziet.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2017 19:31 ]