Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-09 23:04
Hallo allemaal,

Ik zat mij vandaag eens te diepen in een opleiding en zat erbij te kijken of het mogelijk is om studiefinanciering erbij aan te vragen, nou kwam ik de volgende voorwaarden tegen:
• je maximale recht op studiefinanciering nog niet hebt verbruikt.
Ik kan echter nergens vinden wat het maximale recht op studiefinanciering is. Weet iemand wat dit is?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je krijgt voor een 4-jarige studie in totaal 7 jaar studiefinanciering. Een aanvullende beurs kun je alleen de eerste 4 jaar krijgen, en het studentenreisproduct de eerste 5 jaar. Voor opleidingen die langer duren dan 4 jaar kun je langer studiefinanciering krijgen. Je moet je studiefinanciering binnen 10 jaar opgebruiken.
Heb je mbo gedaan? Als je overstapt naar hbo, telt eerder ontvangen studiefinanciering voor mbo niet meer mee. Je begint dus met een 'schone lei'
Dus...

En anders had DUO je dit zonder problemen ook kunnen vertellen; waren ze slecht te bereiken vandag op 050 599 77 55?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-09 23:04
MAX3400 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:53:
[...]

Dus...

En anders had DUO je dit zonder problemen ook kunnen vertellen; waren ze slecht te bereiken vandag op 050 599 77 55?
Ze zijn na 20:00 uur niet meer bereikbaar. En ik wou het graag vandaag weten ivm omstandigheden. Aangezien ik pas antwoord kreeg van de onderwijsinstelling om 20:01 was er geen tijd meer om erheen te bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

BladeSlayer1000 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:57:
[...]

Ze zijn na 20:00 uur niet meer bereikbaar. En ik wou het graag vandaag weten ivm omstandigheden. Aangezien ik pas antwoord kreeg van de onderwijsinstelling om 20:01 was er geen tijd meer om erheen te bellen.
Die quote komt nota bene van dezelfde pagina als waar je zelf naar linkte. Als die quote niet opgaat 'ivm omstandigheden' dan zou het wel nuttig zijn om die info in je OP te melden.... Plus de overige info / omstandigheden waarom je dan wel twijfelt of je recht hebt op stufi....

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht