Toon posts:

De Huiskamer........

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke, een tweede poging......
Ben de grens tussen redelijk persoon en pissed off m*therf*cker nu een beetje kwijt...

Om een verhaal samen te vatten...
Ik start een topic met titel:
Wat is jouw meest enge kreet van windows?

Het topic slaat erg aan en in no time staan er zo'n 20 reply's met allemaal humoristische incidentjes....
Vanmorgen echter log ik weer in (verslaafd als ik ben) en kan mijn topic niet weer vinden!
Ik hoor dus via via dat het verplaatst is naar de huiskamer....
Een nieuwe topic geopend om te vragen waarom het naar de huiskamer is verplaatst, omdat ik zoals velen onder jullie geen toegang hebben naar 'de huiskamer', en ik het erg unfair vind, dat een topic starter zijn eigen topic niet meer kan lezen! Maar ja, die topic is door de MOD gelijk gekicked naar lieve adjes, en OP SLOT GEGOOID! Waarom dat nu weer?
Er zijn erg veel mensen die het met me eens zijn dat TOPIC STARTERS RECHT HEBBEN OP HUN EIGEN TOPIC!
Waarom ook die topic gelijk weer op slot zetten? Heeft misschien 15 minuutjes open gestaan? Nog nooit heb ik op mijn kl*ten gehad, of gescholden, altijd netjes geweest, en wordt nu gewoon als een stuk vuil behandeld!
Geen verklaring, gewoon kicken die hap...
Dit motiveerd enorm jongens!
Wat is jullie mening hierover?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

1. Hij is nog open.
2. Hij staat in de huiskamer, waar jij niet bijkunt, dat is jammer, maar helaas. Het is namelijk wel een typisch huiskamertopic.
3. Lees de faq's van LA nog eens door, daar staat ook wat uitleg :)

Sjah euhm ik kan niet anders zeggen dan pech gehad, sorry.

Bericht hierboven

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 06 juli 2001 12:38 schreef bertbal het volgende:
Uhm dat je pech hebt? Sorry maar topics die in de HK thuishoren worden daar naar toe gegooid en als jij als starter daar niet in kan dan is dat vervelend.

Topic starters hebben geen recht op hun eigen topic hoor. Dan zou ik met mijn auto (die ik niet heb ok ok) ook 200 mogen rijden op de snelweg want "dat kan ie nou eenmaal".

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

mvds

Totally awesome!

Dus stel dat ik geen toegang heb tot de HK en een topic open over bitterballen bij het spelen van een spel. De mods mogen dat topic dus niet naar de HK gooien want ik kan daar niet in?

Lekker krom is het niet. Je hebt je gewoon aan de regels te houden. En als jij dus een opsomtopic opend (wat dit dus ook was) dan gaat ie naar de HK, heel simpel. Want dat is namelijk de enige plaats waar dat soort topics mogen. En dat jouw topic meteen op slot ging had er misschien mee te maken met het feit dat er ongeveer 5 mensen per week vragen waar hun topic is en zeggen dat ze het recht hebben om hun topic te kunnen lezen.

Leer jij nou eerst maar eens de regels die her gelden en hou je daaraan, dan ben je ook geen topics meer kwijt.

Als je geen toegang hebt tot de HK betekend dit niet dat je jouw onzin ergens anders in het forum moet zetten, en dat ze daar dan ook blijven staan hoor. |:(

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Oke, een tweede poging......
Ben de grens tussen redelijk persoon en pissed off m*therf*cker nu een beetje kwijt...
Je begint iig netjes, dat is een goed begin. :)
Om een verhaal samen te vatten...
Ik start een topic met titel:
Wat is jouw meest enge kreet van windows?

Het topic slaat erg aan en in no time staan er zo'n 20 reply's met allemaal humoristische incidentjes....
Het topic wat je start, is niet een topic wat in SG thuishoort. (Opsomtopic, onzinnig)
Vanmorgen echter log ik weer in (verslaafd als ik ben) en kan mijn topic niet weer vinden!
Ik hoor dus via via dat het verplaatst is naar de huiskamer....
Daar hoorde het topic in eerste instantie dus ook thuis, dus daar is het heen gemoved.
Een nieuwe topic geopend om te vragen waarom het naar de huiskamer is verplaatst, omdat ik zoals velen onder jullie geen toegang hebben naar 'de huiskamer', en ik het erg unfair vind, dat een topic starter zijn eigen topic niet meer kan lezen! Maar ja, die topic is door de MOD gelijk gekicked naar lieve adjes, en OP SLOT GEGOOID! Waarom dat nu weer?
Mja, dat komt waarschijnlijk omdat men tegenwoordig misschien een beetje snel geirriteerd is als mensen weer begin te "zeuren" over hoezo ze niet bij hun topic kunnen en dat dat oneerlijk is, enz.

Iedere mod hefet dat al zeker 20X uitgelegd, maar de vragen blijven komen.
Er zijn erg veel mensen die het met me eens zijn dat TOPIC STARTERS RECHT HEBBEN OP HUN EIGEN TOPIC!
Een Topicstarter heef geen "Recht" op hun eigen topic. Een topicstarter is een topicstarter geen topiceigenaar.

Niet om lomp of authoritair over te komen, maar dat is gewoon zo.
Waarom ook die topic gelijk weer op slot zetten? Heeft misschien 15 minuutjes open gestaan? Nog nooit heb ik op mijn kl*ten gehad, of gescholden, altijd netjes geweest, en wordt nu gewoon als een stuk vuil behandeld!
Je moet een slotje niet zien dat _jij_ als een stuk vuil word behandelt. Die topics zijn er zoveel, dat het geen nut heeft het topic open te laten.
Geen verklaring, gewoon kicken die hap...
Dit motiveerd enorm jongens!
Mja, zie bovenstaand verhaal en reacties.

De huiskamer is de plek waar men lekker off-topic kan lullen en geinen, de rest van de fora is serieus bedoelt. De HK is dus een uitlaatklep.

Om te voorkomen dat deze "uitlaatklep" bezoekers aantrekt die alleen maar voor dat ene forum komen, (in het verleden veel problemen mee gehad) zijn er regels opgestelt zodat niet iedereen er zomaar in kan.

Als jouw topic nu naar HK gaat, voldoet het dus niet aan de criteria die voor het forum waar het in gepost is gelden.

Vroeger zou er een slotje op gegaan zijn, nu gaat het naar de HK.

In principe kun je topicmoves naar HK voorkomen, door te zorgen dat je topic aan de voorwaarden van het forum waar het in gepost word voldoet.

Het klinkt heel lullig misschien, maar de HK is bedoelt als een "extra" voor de mensen die zich even willen "uitleven" en ff geen zin hebben in al het technische "geblaat".

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Aannames zijn fataal.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

TOPIC STARTERS RECHT HEBBEN OP HUN EIGEN TOPIC!
Dus als ik in Hardware algemeen vraag "wat doe je vanavond" en hij wordt gemoved naar de huiskamer, dan zou ik er eigenlijk als beloning voor het vervuilen van HA bij moeten kunnen :?

beetje wazige redenatie, niet?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Vind je?
Vind een grappige foutmelding in windows behoorlijk algemene software...
Vind jouw uitgaansleven inderdaad niet in hardware thuishoren, maar ik begrijp jullie punt wel...
Zou alleen toch graag een 'het terras' zien ter compensatie van jullie HuisKamer...
Als die groep jullie te bond wordt, mod je hem toch gewoon niet?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Dit is toch een tech forum..
Als je problemen heb met je windows errormeldingen dan kom je hier.. als je grappige errormeldingen zoekt moet je hier heengaan. Of het in de SG zetten ( als je erin komt).

• Rense Klinkenberg
  • Laatst online: 29-11 15:21
Damn, wat loopt iedereen toch de hele tijd te zeiken over die huiskamer :(

Het is hier toch een forum over computer gerelateerde onderwerpen. En daar hoort dus niet bij wat de wazigste foutmelding van windows is, want dat is gewoon onzin.

Voor degene die hebben bewezen dat ze verstand hebben, en dus van enig nut zijn hier op dit technische forum, is er een huiskamer om ook eens off-topic te praten.

Heb jij nog niet bewezen dat je enige meerwaarde op het forum brengt, heb je dus logischer wijs ook geen toegang tot de huiskamer.

Dat houdt dus in dat er van je verwacht wordt ook geen huiskamer topics te openen, want dat mag je dus gewoon niet.

Blijkbaar begrijpen sommige dat niet en openen toch huiskamer topics. Wanneer die topic dan verhuist wordt, naar waar ie hoort (de huiskamer) lopen ze weer van alle daken af te schreeuwen dat hun topicje is verplaatst.

Toch jammer, dat het zo moeilijk te begrijpen is door sommigen :(

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 13:40 schreef DeX het volgende:
Dit is toch een tech forum..
Als je problemen heb met je windows errormeldingen dan kom je hier.. als je grappige errormeldingen zoekt moet je hier heengaan. Of het in de SG zetten ( als je erin komt).
Gebruikersnaam: bertbal
Aantal posts: 45
Gem. aantal posts/dag: 3

Denk dat SG ook nog moeilijk word.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 06 juli 2001 13:37 schreef bertbal het volgende:
Vind je?
Vind een grappige foutmelding in windows behoorlijk algemene software...
Vind jouw uitgaansleven inderdaad niet in hardware thuishoren, maar ik begrijp jullie punt wel...
Zou alleen toch graag een 'het terras' zien ter compensatie van jullie HuisKamer...
Als die groep jullie te bond wordt, mod je hem toch gewoon niet?
Ik dacht dat je een serieuze discussie wilde voeren ? Ik geef je een hele zwik argumenten waar je niet op reageert. :?

Aannames zijn fataal.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

Kirpeknots

Wazzup!

Pfff. Oude koe. Heeft geen zin om tegen te protesteren.

Mod's wat dit betreft in oogkleppenmodus. En daar is niets aan teveranderen omdat dit de nieuw te gane koers is van GOT.

Zij bepalen het beleid. Niet wij gebruikers. Punt.

Questie van bij neerleggen. Zie:
[topic=163924]
[topic=164031]
(Oude koeien, die niet grazen jammer genoeg)

• mvds
  • Laatst online: 17:11

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 06 juli 2001 13:46 schreef Kirpeknots het volgende:
Zij bepalen het beleid. Niet wij gebruikers. Punt.
Gek he? Wiens forum is dit?
(ja ja, zonder gebruikers geen forum, die hebben we ook al genoeg gehoord...)

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Wat een gedoe allemaal, waarom dan de regels niet wat aanpassen?

Gewoon de regelstelling behouden van 150/60, maar iedereen (of de mensen die in sg mogen posten) wel leesrechten geven.

Oke er is dan een risico dat mensen overal HK topics gaan plaatsen, omdat ze ze toch wel kunnen lezen, maar zo haal je ook de 'rotte' appels eruit. Daarbij is het na verloop van tijd toch niet meer interesant voor de topicstarter, omdat hij/zij toch niet kan reageren.
Het is echter wel handig en ook leuk voor de starter van twijfel-topics die naar HK zijn geplaatst ook voor hem nog te lezen zijn, zodat hij het verloop en evt tips wel kan lezen en evt uitvoeren.

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 12:42 schreef Floris Diemel het volgende:
1. Hij is nog open.
2. Hij staat in de huiskamer, waar jij niet bijkunt, dat is jammer, maar helaas. Het is namelijk wel een typisch huiskamertopic.
3. Lees de faq's van LA nog eens door, daar staat ook wat uitleg :)

Sjah euhm ik kan niet anders zeggen dan pech gehad, sorry.
Zeg Diemel, dat vind ik wel wat looserig van je hoor. Altijd dat gezeik over de huiskamer. Bovendien :r ik echt op het feit dat er zo'n 50 posts regel is. Gadver, daar baal ik gewoon van. Nooit kan ik een keer gewoon in de huiskamer lullen...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jouw topic had je in het begin gepost in Hardware Algemeen btw, en het had helemaal geen ruk te maken met Harde waren.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 06 juli 2001 14:06 schreef Mataraty het volgende:
Wat een gedoe allemaal, waarom dan de regels niet wat aanpassen?

Gewoon de regelstelling behouden van 150/60, maar iedereen (of de mensen die in sg mogen posten) wel leesrechten geven.

Oke er is dan een risico dat mensen overal HK topics gaan plaatsen, omdat ze ze toch wel kunnen lezen, maar zo haal je ook de 'rotte' appels eruit. Daarbij is het na verloop van tijd toch niet meer interesant voor de topicstarter, omdat hij/zij toch niet kan reageren.
Het is echter wel handig en ook leuk voor de starter van twijfel-topics die naar HK zijn geplaatst ook voor hem nog te lezen zijn, zodat hij het verloop en evt tips wel kan lezen en evt uitvoeren.
Er zijn een aantal nadelen aan die constructie :
  • <li>Jij geeft het al aan, maak een topic : "Dat komt toch wel in SG, en dan lees ik daar wel verder..." <li> Postgedrag van mensen word eventueel beinvloed, omdat ze zien wat er in de HK te doen is en er dus nog sneller inwillen. <li> Mensen worden nog lakser met wat voor topic waar thuishoort.

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 06 juli 2001 14:10 schreef Floris_Piemel het volgende:

[..]

Zeg Diemel, dat vind ik wel wat looserig van je hoor. Altijd dat gezeik over de huiskamer. Bovendien :r ik echt op het feit dat er zo'n 50 posts regel is. Gadver, daar baal ik gewoon van. Nooit kan ik een keer gewoon in de huiskamer lullen...
Van wie ben jij een kloontje ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 14:13 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Van wie ben jij een kloontje ?
Van Kloris :o

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op vrijdag 06 juli 2001 13:43 schreef freak007 het volgende:

Voor degene die hebben bewezen dat ze verstand hebben, en dus van enig nut zijn hier op dit technische forum, is er een huiskamer om ook eens off-topic te praten.

Heb jij nog niet bewezen dat je enige meerwaarde op het forum brengt, heb je dus logischer wijs ook geen toegang tot de huiskamer.

Dat houdt dus in dat er van je verwacht wordt ook geen huiskamer topics te openen, want dat mag je dus gewoon niet.
*klap klap klap klap* * Gejuich*

Wat mij betreft kan dit stukje dmv cut&paste rechtstreeks in alle FAQ's gezet worden.

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 14:16 schreef HBM het volgende:

[..]

*klap klap klap klap* * Gejuich*

Wat mij betreft kan dit stukje dmv cut&paste rechtstreeks in alle FAQ's gezet worden.
yes!

Verwijderd

idd.

+ een sponsormededeling van Calvé (Helaas Pindakaas) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 14:11 schreef Aikeleer het volgende:
Jouw topic had je in het begin gepost in Hardware Algemeen btw, en het had helemaal geen ruk te maken met Harde waren.
[slightly irritated mode]
Dit had ik zelf ook al aan gegeven....
Ben je nu gewoon bij modjes aan het kontkruipen of lees je alleen wat je wilt lezen?
[/slightly irritated mode]

[i was overreacting mode]
ehm... in een andere thread dus die gelocked is had ik me al veronschuldigd voor het feit dat ik in HA had gepost
[/i was overreacting mode]

[Making up mode]
Nu weer vriendjes?
[/Making up mode]
Pagina: 1