Ethers van Ether.li naar myethereumwallet.com

Pagina: 1
Acties:
  • 1.250 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 933177

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb momenteel op ether.li een paar ethers staan. Ik vertrouw de website niet helemaal gezien het een 'proof of concept' is en de prijzen maar blijven stijgen van de munt.

Ik zou het graag willen overplaatsen naar een wallet op myethereumwallet.com omdat dit een originele wallet is. Nou krijg ik de melding dat er geen 'gas' is en ik 0.1 ether op mijn useraccount moet zetten. Alleen lukt dit met geen mogelijkheid, iemand die hier meer van weet. De oprichters reageren nergens op...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ether.li

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Contact met de makers, geen reactie.
Veel opgezocht op internet maar kon er niet uit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik hoop toch dat je naar https://www.myetherwallet.com/ wil want http://myethereumwallet.com staat gewoon "inaktief" bij GoDaddy.

Als dat zo is, staat er toch echt in de help een manier dat je a) je wallet lijkt te moeten unlocken, b) een correcte transactie moet starten en c) de transactions costs ben je vergeten?

Grof gezegd; "vaaaaak" voor dit soort wallets wordt er een deposit van, in dit geval, 0.1 ETH gevraagd maar dan moet je als verzender (dus vanaf ether.li) iets van 0.100001ETH versturen. De exacte transactiekosten zouden "ergens" vermeld moeten zijn maar dat staat waarschijnlijk ergens in jouw accounts vermeld op beide sites.

Je kan ook een account openen (tijdelijker?) op een wat grotere exchange zoals Bittrex of Poloniex en daar je ETH stallen of de officiele wallet downloaden via https://github.com/ethereum/mist/releases en je coins op je eigen PC opslaan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi Max3400

Thanks voor jouw snelle reactie.

Dat is dus het probleem bij ether.li er staat niks over hoe en wat alleen dat ik op mijn user account wat moet zetten. Maar hoe dit moet weet ik dus niet

Als ik wil overmaken naar een ander account of bijvoorbeeld uit laten betalen door btcdirect.eu, wat heb ik dan nodig alleen mijn wachtwoord en een sms op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Anoniem: 933177 Geen idee. Als jij op ether.li nu bijvoorbeeld 10 ETH hebt staan, kan je daar hopelijk kiezen voor een "Withdraw" optie ergens. Op dat moment kan het volgende gebeuren

- er wordt een address gevraagd, bijvoorbeeld van btcdirect of van een andere exchange
- mogelijk wordt er een verificatie mail / code aan jouw gestuurd die je moet bevestigen
- daarna zal ether.li die 10 ETH versturen naar het address wat je hebt opgegeven in de eerste stap

ether.li zegt het volgende:
The wallet is created with 3 accounts or keys, 2 of which are required to successfully send funds
Jij zal dus 2 verificatie-methoden moeten goedkeuren op een Withdraw-verzoek voordat het daadwerkelijk wordt verstuurd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thanks Max.

Alleen het uploaden van gas lukt mij echt niet.

Word jij misschien hier wat wijzer van?

Ben zelf wel redelijk in Engels maar toch onduidelijk wat ik nu moet doen.

https://forum.daohub.org/...-a-ether-li-wallet/2597/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roetiej
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:48
Ik had zelf tot vorige week ook ETH bij ether.li gestald en wilde dit verhuizen naar Poloniex maar kreeg inderdaad dezelfde melding die jij hebt.
Ik heb bij BTCdirect voor 10 euro ETH aangeschaft en deze naar het user account wallet getransfereerd.

Pas goed op, mijn ETH zijn wel 'ergens' aangekomen maar niet in mijn persoonlijke wallet bij Poloniex. Op Etherscan staat mijn transactie bij 'internal transactions' (nog geen idee wat dat nu precies inhoudt maar nog belangrijker, hoe ik mijn ETH terugkrijg.)

Inmiddels een mail openstaan bij Poloniex maar dat schijnt even te duren.
Om te proberen of het lukt adviseer ik je om minimale ETH over te boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wow thanks!

Dan ga ik dat ook doen via btcdirect.

Kan je even laten weten of het is gelukt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonBalto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik heb 2 ETH staan bij EtherLi en kan niet meer inloggen met mijn emailadres
Ik krijg volgende melding: Email patrickdewulf@hotmail.com not found.
Dit is nochtans het juiste emailadres
Kan iemand mij helpen en kan ik mijn ETH verzenden via Etherscan
Ik heb wel nog mijn adress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonBalto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14-11-2023
EtherLi antwoord niet op mijn emails

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dit is een vorm van topickaping, en bovendien moet je hiervoor niet op GoT zijn, maar bij EtherLi. Daarom sluit ik dit topic.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.