Beeld hapert om de 3 sec. tijdens games

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrMorePhun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:48
Yuuuuuuuu

Heb hier een raar probleem. Tijdens het spelen van games, waaronder vooral CS (Counterstrike). Als ik speel dan hapert het beeld om de 3 seconden, dan staat het even stil. 3 seconden spelen, halve seconde hapering,...........
Mijn systeem:
AMD 1,4
Epox 8K7A
512 DDR
Geforce 2 pro van gainward
30GB HD op 7200 rpm
Sound Fortissimmo II

Verwijderd

hoeveel MBRAM?

Verwijderd

dat staat er he:

512 DDR ----> dus 512 MB DDR Ram

maar, alle nieuwste drivers?
geprobeerd op minimale opties te draaien (beeld, geluid)

verse windows install?

Verwijderd

dubbelpost

Verwijderd

Kan ook je ping zijn

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Heb je iets aanstaan wat elke 3 seconden je HW checked? Bijvoorbeeld Asus PC Probe? Of MBM?

• MrMorePhun
  • Laatst online: 27-01 15:48
Heb alle laatste nieuwe drivers
Heb niets dat HW checkt

Heb wel versterker en 2 boxen aangesloten op soundcard, maar ik denk niet dat het daar mee te maken kan hebben.

PING? Zit op kabel en heb een goeie ping, dus dat betwijfel ik ook

• maddog_rvo
  • Laatst online: 06-02 11:47
probeer cs eens op een lan of gewoon single player, dan weet je zo of t aan de kabel ligt

• Dericteur
  • Laatst online: 10-02 19:38
ik had het probleem ook, en bij mij bleek het te liggen aan te weinig koeling op me geforce, want die heatsink hield de warmte teveel vast ofzo, dus nou hem ik m er maar afgesloopt (met beleid natuurlijk :) ) en vervangen door een fan die lucht over de kaart blaast en nou gaat ie als een trein........geen schokje of wat meer

Verwijderd

misschien ff defragmenteren, kameraad van me heeft ook zoiets, maar dat komt denk ik omdat het een ontzettende tering bende is op zijn harde schijf

Verwijderd

Op je Epox zit een Highpoint controller die bij mij ook ervoor zorg dat alles een tijdje freezed..

Ik wil daar ook vanaf

• FreakR
  • Laatst online: 11-02 22:35
Ik heb dit probleem ook..maar alleen onder windows 98. Onder win2k werkt alles perfect! Heeft iemand nog tips?

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53
en ik heb presies hetzelfde alleen dan onder winxp

https://wren.co/join/Devian

• The PyroPath
  • Laatst online: 13-02 23:49

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik heb het ook gehad, ben er eeuwen mee bezig geweest voor ik het gevonden had, heb steeds windows opnieuw geinstalleerd en door gegaan met drivers enzo tot ik het gevonden had, bij mij heeft de geluidskaart (DMX Xfire 1024 van terratec) een optie welke de digitale in insteld op aan/uit/auto aftasten. als ik de eerste twee koos was er nix aan de hand, echter als ik de laatste koos(automatisch aftasten) dan had ik ook een haper om de zoveel seconden, geef het eens een zwierr, want ik weet dat ook de SBlive en de Fortisimo kaarten deze optie hebben en deze stotters kan veroorzaken.

Breek je nek voorzichtig

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
AGP Apperture op 4mb.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Ik had dat ook met de combi KT7A & Creative GF2 GTS....bij mij was FAst Writes uitschakelen de oplossing....

• cybered
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
(overleden)
Slecht geluid happeren kraken etc met epox 8k7a+ w2k highpoint.
Hiero onder staat wat Epox er over tevertellen heeft !
Met een nieuwe bios cq nieuwe drivers is het probleem NIET verholpen (snif)

------------------------\/\/\/\/\/-----------------------

Het probleem is dat dit probleem eigenlijk een beetje veroorzaakt wordt door de highpoint drivers met de drivers

V1.03 heb je dit probleem weer niet, die zijn ook een stukje sneller. Maar het nadeel van deze drivers is weer

dat er data corruptie optreed. Wat nog wel eens wil helpen is de memory hole option in de BIOS te enablen.

Heb u de laaste BIOS update en Highpoint Drivers toegestuurd.

Best Regards,

EPoX Europe Computer B.V.

www.epox.nl
Pagina: 1