Ik ben aan het kijken naar een nieuwe all-in-one voor thuisgebruik,en in het zoeken en vergelijken zijn de prijzen van consumables een grote factor. Zo kwam ik voor HP inkjets op een nieuwe dienst, genaamd Instant Inkt. Dat lijkt een abonnement à 3 euro/maand voor 50 printjes, en als de inktjet-inkt opraakt, sturen ze je een nieuw setje cartridges.
Ik vind het intrigerend, wij draaien weinig printvolume, dus dat goedkoopste abonnement zou plenty zijn. We printen eigenlijk te weinig om een laser echt rendabel te laten zijn, en ook te weinig om een inktjet vaak genoeg te laten printen om de koppen schoon te houden. Nu gaat 3/4e van de inkt op aan schoonmaakcycli.
Op afroep nieuwe cartridges lijkt me dan ook wel wat, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of er (al) mensen zijn met ervaringen met deze dienst?
Ik vind het intrigerend, wij draaien weinig printvolume, dus dat goedkoopste abonnement zou plenty zijn. We printen eigenlijk te weinig om een laser echt rendabel te laten zijn, en ook te weinig om een inktjet vaak genoeg te laten printen om de koppen schoon te houden. Nu gaat 3/4e van de inkt op aan schoonmaakcycli.
[ Voor 10% gewijzigd door uncle_sjohie op 13-06-2017 15:05 . Reden: URL naar product toegevoegd. ]
uncle_sjohie