Negatieve beoordeling na geen interesse meer te hebben

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:36
Tweaker T.G heeft een advertentie gemaakt waarbij hij 16 Apple dozen aanbiedt voor 10 euro per stuk, in totaal dus 160 euro. Dat leek mij een grap, waarop ik gereageerd had op de pauze met zogenaamd 'interesse'. Leek mij niet dat de Tweaker zelf ook serieus was.

Nadat ik aangaf geen interesse te hebben kreeg ik een mooie 1 sterren review.

V&A aangeboden: Lege Apple dozen

Dat betreurt mij.. is hier wat aan te doen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dacht hij wel van ik maak een grapje terug, en geef hem een beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Geen transactie = geen review vziw. Heb ook al zo'n grappenmaker gehad.

Editie: als je interesse 'zogenaamd' was dan ben jij de grappenmaker ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Borromini op 13-06-2017 15:15 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• T.G
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-10 15:57

T.G

Het oorspronkelijke berichtje van TS: "Ik wil graag de hele set overnemen voor €160 excl. verzendkosten. Zeg maar naar wie ik het geld mag overmaken."

Ik stuurde mijn IBAN, maar het geld bleef uit. Daarom een slechte beoordeling. Dat is de bedoeling van Tweakers, toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:28
T.G schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:59:
Het oorspronkelijke berichtje van TS: "Ik wil graag de hele set overnemen voor €160 excl. verzendkosten. Zeg maar naar wie ik het geld mag overmaken."

Ik stuurde mijn IBAN, maar het geld bleef uit. Daarom een slechte beoordeling. Dat is de bedoeling van Tweakers, toch?
Dan is er gewoon een deal gemaakt. Terechte beoordeling dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
Red-Front schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:45:
Tweaker T.G heeft een advertentie gemaakt waarbij hij 16 Apple dozen aanbiedt voor 10 euro per stuk, in totaal dus 160 euro. Dat leek mij een grap, waarop ik gereageerd had op de pauze met zogenaamd 'interesse'. Leek mij niet dat de Tweaker zelf ook serieus was.

Nadat ik aangaf geen interesse te hebben kreeg ik een mooie 1 sterren review.

Dat betreurt mij.. is hier wat aan te doen? :)
Waarom zou iemand niet een doos te koop mogen aanbieden?
Ik bewaar bij dit soort producten ook altijd netjes de doos en boekjes, vooral omdat dit met een eventuele verkoop netter is.

Ten tweede is er voor advertenties die je niet vertrouwd een "meld advertentie" knop zodat Tweakers dit kan oppakken en kan beoordelen of de advertentie klopt of niet. Dit lijkt me gewoon een gevalletje "Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten."

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red-Front
@T.G
Bedankt voor je reactie.

Toen jij aankwam met je rekeningnummer was ik wel verbaasd ;-) want ik dacht niet dat het serieus was. Mijn reactie daarop was "Hoi, ik was niet serieus. Jij hoop ik ook niet? Succes"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 15:08
Red-Front schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:25:
@T.G
Bedankt voor je reactie.

Toen jij aankwam met je rekeningnummer was ik wel verbaasd ;-) want ik dacht niet dat het serieus was. Mijn reactie daarop was "Hoi, ik was niet serieus. Jij hoop ik ook niet? Succes"
Das een bijzonder staaltje humor. Daar zou ik ook niet van gecharmeerd zijn geweest. Het is niet aan jou te bepalen of iets wel of niet serieus bedoelt is. Dat had je gewoon kunnen vragen ;) Deze les leverde je dus een review op :) En terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:18
@T.G
Bedankt voor je reactie.

Het is niet echt vreemd dat deze tweaker je reactie serieus nam. Vreemde humor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red-Front
Goed, het maakt mij niet (meer) uit.

Maar voor 160 euro 10 dozen aanbieden is ook vreemde humor. Dat kan je niet serieus nemen. Mensen die dat verdedigen.. ik houd het maar voor mijzelf ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Red-Front schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:53:

Maar voor 160 euro 10 dozen aanbieden is ook vreemde humor. Dat kan je niet serieus nemen. Mensen die dat verdedigen.. ik houd het maar voor mijzelf ;-)
V&A aangeboden: Omni's Doldwaze Dozen: GTX 1080 Edition

Heb toch anders meermaals voor EUR 10+ per stuk dozen verkocht, ik snap het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:18

Er zijn geregeld mensen op zoek naar orginele dozen. Dus nee, dat is geen vreemde humor dat zijn gewoon zaken en verkopen hier geregeld op tweakers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

Dus omdat jij het niet ervoor wil betalen moet het wel een grap zijn toch?...
Had dan gewoon gevraagd of het serieus was, als de verkoper leuk is dwingt hij alsnog de overeenkomst na te komen :)

Overigens is de topictitel ook lekker 'Negatieve beoordeling na geen interesse meer te hebben'.
Iets als 'Negatieve beoordeling na trollen van verkoper' had beter gepast.

[ Voor 15% gewijzigd door RGAT op 14-06-2017 06:53 ]

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
T.G schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:59:

Als ik dit zo lees, is er mijn inziens een overeenkomst!? Terechte beoordeling dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-10 07:56
Persoonlijk had ik je geen 1 ster gegeven

Maar wel twee sterren, omdat je wel eerlijk bent😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-09 18:11

Sweatleek

404: Member Not Found

Waarom geeft deze persoon ook bij alles 1 ster.

Waarom niet allen voor commuctie. je hebt tog niks naar die persoon verzonden en wat Voldoet er niet aan de beschrijving :S

confused reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Het verkopen van originele dozen is heel normaal.
In de horlogewereld kan een originele doos van een luxe merk zoals Patek Phillipe zo wel 500 euro opleveren.

@T.G Heeft gelijk gehad om je 1 ster te geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

@T.G
Bedankt voor je reactie.

In basis ben je een overeenkomst aangegaan (aanbod en acceptatie); verkoper zou je er voor de wet zelfs aan kunnen houden. Wellicht moet je dus je gevoel voor humor een keer onder de loep nemen - als je al dacht dat het een grap was, dan is er een report-knop.

Er was een overeenkomst, dus een review is op zijn plek. Wel de scores even aangepast; beoordelen voor waar geen ervaring mee is hoort natuurlijk niet.
Pagina: 1