Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik zoek al weken naar de oplossing. Ik zie op Youtube mensen die filmen zichzelf terwijl ze ook zingen en dit opnemen. Het geluid komt dan uit de pc ( wat ze zingen + de muziek karaoke) en het beeld van de camera.

Nu kan je apart opnemen en dit in Movie maken syncen, maar is nooit zo mooi. Ik vraag elke keer hoe die mensen dat doen maar krijg geen reactie. Heb zitten google.

Ik heb een sony handycam. Een condensater MIC, een mixer voor de mic en zing in een software programma. Ik kan na het inzingen mixen als MP3. MAar ik wil dus mezelf filmen terwijl ik in zing en dat beeld en geluid bij elkaar zetten.

zoals hier YouTube: Musical Karaoke Challenge (Deel 1)

zij neemt zichzelf op maar je hoort het geluid via de stereo mix terwijl ze zingt....na scrollen zie je dus dat ze gaat zingen en je hoort het geluid uit de microon output.

Bedankt voor het lezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Had je door dat de vlog en zang mono zijn en die samen zijn gevoegd? Kan me voorstellen dat je dat niet door hebt op een desktop, maar ik keek met oordopjes.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Gewoon opnemen en apart syncen, dat lijkt mij de beste manier. Zo krijg je ook het beste resultaat. Gewoon de volledige audio opnemen met de microfoon, en deze achteraf syncen met de video, ik ben niet bekend met Movie maar je kan vast wel het geluid van de video muten, dan hoef je ook niet te priegelen met rechtzetten.

Overigens, de persoon in dit filmpje doet het totaal verkeerd. Haar microfoon, de Rode NT1-a neemt op in een cardioide patroon dus van voren en ze zit in de bovenkant te zingen. Daarbuiten komt de zang enkel van de linkerspeaker en is haar stem tijdens de vlog wel verdeeld. Dus hoe en wat zij heeft gedaan zou ik in ieder geval niet nabootsen.