Lenovo heeft twee nieuwe Motorola-toestellen in zijn budgetsegment aangekondigd. Het gaat om de Moto E4 en E4 Plus. De E4 beschikt over een accu met een capaciteit van 2800mAh, bij de E4 Plus is de capaciteit een stuk groter. Die komt neer op 5000mAh. De E4 Plus heeft bovendien een 5,5"-ips-scherm met een resolutie van 1280x720 pixels. Het toestel is voorzien van Android 7.1, dat draait op een quadcore-Mediatek MT6737-soc met een kloksnelheid van maximaal 1,3GHz. Het werkgeheugen bedraagt 3GB en de opslag is 16GB. Verder is het toestel uitgerust met een vingerafdrukscanner en een dertienmegapixelcamera met autofocus aan de achterkant. Aan de voorkant is een vijfmegapixelexemplaar te vinden. De accu is snel op te laden met een 10W-snellader, zo claimt Lenovo. Beide toestellen ondersteunen 4g, hebben een 'metalen design' en komen in de zomer beschikbaar. Lenovo noemt geen exacte datum. De prijs van de E4 komt neer op 149 euro; de grotere E4 Plus heeft een prijs van 179 euro. De beschikbare foto's wijzen op drie beschikbare kleuren: grijs, goud en blauw. Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Vandaag bij de Mediamarkt deze ingeruild voor een nieuwe, was nog geen week oud maar diverse random reboots. Was blijkbaar een bekend probleem bij een aantal van deze. Iemand ook last van gehad? Ik heb een nieuwe gekregen, probeer gewoon weer de e4. Als volgend week dit weer gebeurt dan inruilen voor een ander wellicht...
2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13
Late reactie, maar hier geen random reboots. Gisteren update ontvangen met oktober Android security en camera verbeteringen. Toestel bevalt hier verder goed.
Hij is nu 99 euro bij bol.com / mediamarkt.
En de gouden 109.
Ik heb deze voor mijn vader besteld om mee te oefenen .. zijn eerste smartphone.
Hopelijk is deze goed voor hem
En de gouden 109.
Ik heb deze voor mijn vader besteld om mee te oefenen .. zijn eerste smartphone.
Hopelijk is deze goed voor hem
Ik had 2 weken geleden een Moto E4 Plus gekocht als tijdelijk/reserve toestel omdat mijn primaire toestel een gebroken scherm had en het vervangende scherm nog moest arriveren.
Vandaag kwam dus het scherm binnen voor mijn primaire toestel èn brak ik het scherm van mijn Moto E4 Plus. Perfecte timing, zou je zeggen
Nu zat ik dus te denken aan het zelf vervangen van het scherm van mijn Moto E4 Plus. Met bijv. deze: https://nl.aliexpress.com...igitizer/32858338650.html
Één groot ding waar ik mee zit is echter dat volgens onderstaand filmpje het scherm gelijmd moet worden. En er is geen lijm meegeleverd
Wat voor lijm is dit en waar koop ik het?
Als ik op "telefoon scherm lijm" zoek krijg ik alleen maar doorzichtig UV-lijm wat voor tussen glas en LCD bedoeld is. En niet het zwarte spul voor tussen glas en metalen frame.
YouTube: Moto E4 Plus XT1770 Display and Touch Screen Replacement Video
Ik heb wel vaker zelf een telefoonscherm vervangen, echter was dat altijd met een hele assembly met frame, zonder te hoeven lijmen. Één keer heb ik dat bij een Moto G4 zonder frame gedaan... en die zat dus nooit goed vast zonder de juiste lijm...
Vandaag kwam dus het scherm binnen voor mijn primaire toestel èn brak ik het scherm van mijn Moto E4 Plus. Perfecte timing, zou je zeggen

Nu zat ik dus te denken aan het zelf vervangen van het scherm van mijn Moto E4 Plus. Met bijv. deze: https://nl.aliexpress.com...igitizer/32858338650.html
Één groot ding waar ik mee zit is echter dat volgens onderstaand filmpje het scherm gelijmd moet worden. En er is geen lijm meegeleverd

Wat voor lijm is dit en waar koop ik het?
YouTube: Moto E4 Plus XT1770 Display and Touch Screen Replacement Video
Ik heb wel vaker zelf een telefoonscherm vervangen, echter was dat altijd met een hele assembly met frame, zonder te hoeven lijmen. Één keer heb ik dat bij een Moto G4 zonder frame gedaan... en die zat dus nooit goed vast zonder de juiste lijm...
Beter laat dan nooit! Ik heb het zelfde probleem, en vind op het groze boze internet:
Pretty sure it's called T7000
Schijnt op Ebay te vinden te zijn. Al gefixed? hoor graag!
Pretty sure it's called T7000
Schijnt op Ebay te vinden te zijn. Al gefixed? hoor graag!
Pagina: 1