Iiyama TFT vraagje

Pagina: 1
Acties:

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik vroeg me af of er veel verschil is tussen de AX3816U en de TXA3813MT. Heeft iemand een van deze of beide tft's gezien?

en hoe zit het met lagere resoluties op dergelijke schermen. Er wordt hier aardig veel gebruik gemaakg van dos applicaties, stretched zo'n monitor ze wel full screen?

Verwijderd

Ik ken alleen de "13" die geeft prima beeld op 640*400 en 800*600(ook in de dos-box) en prachtig scherp op 1024*800.
Had ze gekocht voor Fl. 1695,- nu, twee maanden later weer twee besteld voor Fl.1295,-

Verwijderd

Ik zou gewoon even kijken of een winkel in de buurt ze heeft staan, en zelf gaan 'keuren' :)

Verwijderd

Ik gooi dit topic omhoog omdat ik met exact dezelfde vraag zit. Het enige verschil dat ik kan ontdekken uit de datasheets van Iiyama is dat de ene een D-sub connector heeft en de andere niet. Ze zien er heel anders uit en hebben ook net iets andere waardes bij Dot Pitch, Viewing Zone etc...

Iiyama maakt niet voor niets twee verschillende monitoren, dus... misschien is er iemand die mij het grote verschil tussen deze twee kan vertellen?

Verwijderd

Volgens mij weet Iiyama zelf niet eens wat de verschillen zijn. Op iiyama.nl en iiyama.com staan voor beide typen verschillende specs. En het zijn niet de enigen waarbij dat is....

Oftewel zoals Forrest Gump ooit zei; Iiyama is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get :)