Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

PSU Kabel pre-made custom sleeves zelf kleuren samenstellen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JacobsT
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-10 11:14
Ik ben voor een nieuwe build op zoek naar custom PSU sleeved cables voor men Corsair AX1200i.

Ik ben al even gaan kijken bij Cablemod maar daar zie ik dat je niet de optie hebt om deze volledig custom te configereren.

Ik zoek een sleeve meer in de trend van een combinatie van Zwart grijs rood wit.

Kent iemand websites of fabrikanten waar ik dat zo kan bestellen en op maat laten maken?

Heb zelf geen ervaring met sleeving en zie me dat eigenlijk niet zo snel zelf doen.

Tips zijn welkom.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• patrick1992
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-10 17:28
Contact tweaker. Mandem808. Hij maakt custom sleaved kabels. Heeft voor mij extensies gemaakt. Misschien kan hij special voor jouw die dingen maken en op kleur die jij wilt.

Succes!

• Jeanke117
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 22:23
Je kunt wl bij Cablemod custom sleeves laten maken.

Link: https://store.cablemod.com/configurator/

• JacobsT
quote:
Jeanke117 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:17:
Je kunt wl bij Cablemod custom sleeves laten maken.

Link: https://store.cablemod.com/configurator/
Ik zit dan vast aan 2 vaste kleurencombinaties. Wil echt de kleuren kunnen kiezen zoals ik ze wil.
Heb dat in het verleden is gevonden maar had dat beter opgeslaan.

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
quote:
JacobsT schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:57:
[...]

Ik zit dan vast aan 2 vaste kleurencombinaties. Wil echt de kleuren kunnen kiezen zoals ik ze wil.
Heb dat in het verleden is gevonden maar had dat beter opgeslaan.
Hmm vreemd als ik bij de configurator op het plaatje 'Custom PSU cables' klik kan ik elke 'ader' van een kabel een verschillend kleurtje geven. Zal wel een duur geintje worden denk ik, je kan beter een Tweaker vragen denk ik.

Phanteks P400S TG | i5-6600K | Asus Strix Z270F | NZXT X42 | Asus 970 GTX | 16 GB Corsair LPX 3200 | SF 550w Platinum | QX2710 @100Hz

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JacobsT
quote:
stin00 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:00:
[...]

Hmm vreemd als ik bij de configurator op het plaatje 'Custom PSU cables' klik kan ik elke 'ader' van een kabel een verschillend kleurtje geven. Zal wel een duur geintje worden denk ik, je kan beter een Tweaker vragen denk ik.
Ik had inderdaad niet de optie gekozen waarbij je zelf de kabellengte kan kiezen.
Daar kan je het wel.

Ik heb alvast een tweaker hierover een berichtje gestuurd :)

• Hukkel80
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 17-10 09:15

Hukkel80

Dutch Lion Customising

http://shakmods.com/

Emailen en zeggen wat je wilt.

Waarschijnlijk als je cablemod een email stuurt kan dat ook.

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Simii
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16-09 14:10

Simii

[u]bold.[/u]

Cablemod heeft alleen helaas geen gesloten cable combs, zelf als je er voor mailt helaas niet :c

(Ofja, ze zeiden eigenlijk letterlijk nog niet ;) )

cursief

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*