Ik heb onlangs een RX 480 Nitro+ 4GB verkocht aan een Tweaker voor 200,00 exlusief verzendkosten die ik een aantal maanden geleden bij Afuture heb gekocht voor 255,95. Nu zie ik dat deze zelfde Tweaker deze kaart tweedehands probeert door te verkopen voor 300,00 euro. Bij V&A vragen sommigen voor een RX 470 zelfs 300,00 euro. Heeft deze enorme toename in prijs te maken met de release van de RX 5XX serie en het feit dat bitcoin minen zo populair is? Waarom zou je hiervoor geen GTX 970 voor kunnen gebruiken? Is Polaris zo gewild hiervoor? Blijkbaar heb ik mezelf een oor aan genaaid.
Er is inderdaad een aardige run op de kaarten ivm mining, waait vanzelf weer over, jij hebt ook geen glazen bol die toekomst kan bepalen.
En proberen te verkopen is nog altijd iets anders dan daadwerkelijk verkocht, vooralsnog niets aangenaaid
En proberen te verkopen is nog altijd iets anders dan daadwerkelijk verkocht, vooralsnog niets aangenaaid
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Komt door verschillende crypto currencies mining.
Levert redelijk wat geld op als je weet wat je doet, bepaalde '' munten '' stijgen soms op een dag met 400-600% maar kunnen ook zo op 1 op andere dag naar bijna 0 waarde gaan.
De kans op een redelijke bubbelknap voor veel munten is aanzienlijk.
Levert redelijk wat geld op als je weet wat je doet, bepaalde '' munten '' stijgen soms op een dag met 400-600% maar kunnen ook zo op 1 op andere dag naar bijna 0 waarde gaan.
De kans op een redelijke bubbelknap voor veel munten is aanzienlijk.
Zo heb ik mijn RX 480 ook van de hand gedaan, gekocht voor 285, verkocht voor 275. 6mnd plezier voor 10 euro!
Maar nu de vraag wat er voor terug komt
Maar nu de vraag wat er voor terug komt
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Dit is hoe handel werkt, maar omdat het me een beetje onduidelijk is wat het doel van dit topic is (behalve een rant op de huidige prijzen) doe ik dit topic op slot.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.
![]()