Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een 2 in 1 onder de €800
De laptop is ter vervanging van mijn nexus 7 tablet en veel te oude hp pavilion tx2100
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Het liefst onder de €800
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop is bedoeld voor thuis gebruik maar zal ook in de backpack mee op vakanties gaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Scherm grote tussen 12" en 14" met full hd resolutie en goede kleur weergave
128GB ssd is voldoende meer mag altijd
Ondersteuning voor een stylus (dit bevalt mij heel goed aan mijn huidige laptop)
Minimaal 6 uur aan accu duur
Het merk maakt me niet zo veel uit in het verleden heb ik alleen geen goede ervaringen gehad met acer
Wat ik al gevonden of geprobeerd hebHeeft iemand een andere goede optie of zoek ik naar iets wat niet te vinden is
De laptop is ter vervanging van mijn nexus 7 tablet en veel te oude hp pavilion tx2100
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
- Photoshop
- Office
- Browsen (netflix en andere streaming diensten)
Het liefst onder de €800
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop is bedoeld voor thuis gebruik maar zal ook in de backpack mee op vakanties gaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Scherm grote tussen 12" en 14" met full hd resolutie en goede kleur weergave
128GB ssd is voldoende meer mag altijd
Ondersteuning voor een stylus (dit bevalt mij heel goed aan mijn huidige laptop)
Minimaal 6 uur aan accu duur
Het merk maakt me niet zo veel uit in het verleden heb ik alleen geen goede ervaringen gehad met acer
Wat ik al gevonden of geprobeerd hebHeeft iemand een andere goede optie of zoek ik naar iets wat niet te vinden is