Beste allemaal,
Afgelopen studiejaar (totaal niet relevant) ben ik zowel mijn oude videokaart (Radeon R9 270) en mijn tijdelijk vervangende videokaart (GTX 560 Superclocked) kwijt geraakt aan defectie. Nu ik eindelijk weer wat eurootjes te makken heb ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe videokaart. Tot mijn verbazing zag ik dat de videokaarten in mijn prijsklasses (150 - 250 euro) massaal uit voorraad zijn, doordat deze gebruikt kunnen worden voor cryptominen (o.i.d.) Nu ben ik van plan om oftewel direct een nieuwe videokaart aan te schaffen of eventueel 2 maandjes te wachten en ondertussen een GPU (onder de 50 euro) aanschaf op V&A die ik later in een ander systeem zet, zodat de markt der videokaarten even tot rust kan komen. Ik twijfel eigenlijk vooral tussen deze twee overwegingen en vraag jullie hierom advies.
Ik zoek een?
Videokaart, lijkt me duidelijk.
Wat is je budget?
Liefst onder de 250 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar AMD, maar vind Nvidia ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Alvast bedankt allemaal!
Afgelopen studiejaar (totaal niet relevant) ben ik zowel mijn oude videokaart (Radeon R9 270) en mijn tijdelijk vervangende videokaart (GTX 560 Superclocked) kwijt geraakt aan defectie. Nu ik eindelijk weer wat eurootjes te makken heb ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe videokaart. Tot mijn verbazing zag ik dat de videokaarten in mijn prijsklasses (150 - 250 euro) massaal uit voorraad zijn, doordat deze gebruikt kunnen worden voor cryptominen (o.i.d.) Nu ben ik van plan om oftewel direct een nieuwe videokaart aan te schaffen of eventueel 2 maandjes te wachten en ondertussen een GPU (onder de 50 euro) aanschaf op V&A die ik later in een ander systeem zet, zodat de markt der videokaarten even tot rust kan komen. Ik twijfel eigenlijk vooral tussen deze twee overwegingen en vraag jullie hierom advies.
Ik zoek een?
Videokaart, lijkt me duidelijk.
Wat is je budget?
Liefst onder de 250 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar AMD, maar vind Nvidia ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4440 Boxed | € 193,- | € 193,- |
| 1 | Gigabyte GA-B85M-HD3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 43,80 | € 43,80 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 34,90 | € 34,90 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 12,68 | € 12,68 |
| 1 | Corsair Builder CX500 Bronze | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 391,39 | |
Alvast bedankt allemaal!