Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt voornamelijk gebruikt voornnamelijk voor casual werk bezigheden. Dit houdt in: Office, Mail, YouTube etc
Ook zal er af en toe een aantal foto's op bewerkt moeten kunnen worden met Lightroom/Photoshop en eventueel een videootje renderen (misschien een keertje in de maand)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het streven gaat naar een systeem van 400-500 euro. Het liefst zo laag mogelijk maar 400 is wel het minimum voor de eisen die gesteld worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een snelle betrouwbare SSD, quadcore processor voor het renderen/fotobewerken.
Voor nu hoeft er geen video kaart aanwezig te zijn. Dit kan later er misschien bij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
voorkeuren gaan naar: Asus, MSI, Corsair, Crucial, Samsung, Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem wordt het meest gewaardeerd.
Ga je overklokken?
Overklokken is niet van toepassing.
Lijst tot nu toe:
(waarschijnlijk nog een exhaust fan er bij)
Wat verwacht je van ons?[i]
De lijst is nu zonder processor koeler omdat de bedoeling is een stockkoeler bij de i3 te krijgen. Het streven is naar een quadcore processor maar misschien denken jullie dat deze i3 voor dit gebruik ook voldoende kan zijn?
Vinden jullie deze build geschikt voor de eisen en wensen waar deze aan moet voldoen?
Persoonlijk heb ik bij het bouwen van mijn eigen PC flink uitgepakt en ben ik niet echt bekent op het gebied van de µATX builds en welke processor voldoende is voor middelmatig gebruik.
Thank you in advance!
Het systeem wordt voornamelijk gebruikt voornnamelijk voor casual werk bezigheden. Dit houdt in: Office, Mail, YouTube etc
Ook zal er af en toe een aantal foto's op bewerkt moeten kunnen worden met Lightroom/Photoshop en eventueel een videootje renderen (misschien een keertje in de maand)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het streven gaat naar een systeem van 400-500 euro. Het liefst zo laag mogelijk maar 400 is wel het minimum voor de eisen die gesteld worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een snelle betrouwbare SSD, quadcore processor voor het renderen/fotobewerken.
Voor nu hoeft er geen video kaart aanwezig te zijn. Dit kan later er misschien bij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
voorkeuren gaan naar: Asus, MSI, Corsair, Crucial, Samsung, Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem wordt het meest gewaardeerd.
Ga je overklokken?
Overklokken is niet van toepassing.
Lijst tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 7100 Tray | € 110,50 | € 110,50 |
| 1 | MSI H270M BAZOOKA | € 97,50 | € 97,50 |
| 1 | Phanteks Enthoo Evolv ITX Zwart | € 65,- | € 65,- |
| 1 | G.Skill Value F4-2400C15S-8GNT | € 59,79 | € 59,79 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,50 | € 93,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 477,29 | |
(waarschijnlijk nog een exhaust fan er bij)
Wat verwacht je van ons?[i]
De lijst is nu zonder processor koeler omdat de bedoeling is een stockkoeler bij de i3 te krijgen. Het streven is naar een quadcore processor maar misschien denken jullie dat deze i3 voor dit gebruik ook voldoende kan zijn?
Vinden jullie deze build geschikt voor de eisen en wensen waar deze aan moet voldoen?
Persoonlijk heb ik bij het bouwen van mijn eigen PC flink uitgepakt en ben ik niet echt bekent op het gebied van de µATX builds en welke processor voldoende is voor middelmatig gebruik.
Thank you in advance!