Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxie01
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-02 10:07
Hallo,

Ik heb sinds een week de Huawei Nova in mijn bezit en ben er erg tevreden mee. Wat mij wel is opgevallen, is dat het er op lijkt dat er geen snellader out-of-the-box bijgesloten zit. Is het mogelijk om gewoon een snellader USB-type C te bestellen? Ik weet namelijk niet of dit compatibel is met het toestel en of het geen mogelijke beschadigingen aan de accu op langere termijn met zich meebrengt. Er is vrij weinig over te vinden op het internet, dus vandaar dat ik mijn vraag op Tweakers stel.

Ik hoor graag van jullie over jullie ideeën/adviezen hierover! :)

Met vriendelijke groet,

Alex Zuijdervliet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Niets op internet? Google gaf geen resultaten toen je intikte "Huawei Nova fast charger" zoals http://www.shopandroid.co...gers-and-cables-top10.htm ?
Hotline:

0800 9188(gratis)
Support Language:

Nederlands/English
Support Time:

Van maandag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 (hotline is gesloten op feestdagen)
Remarks:

Vragen over uw registratie bij Huawei VIP Service of pick-up afspraak? Bel 0900 - 39 62 349 (€0,45/min). / huawei@dynafix.com.
Huawei NL ^ Die praten; telefonisch; soms best handig om een vraag te stellen.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 12-06-2017 22:13 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxie01
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-02 10:07
Dat zijn opladers voor de Huawei Nova Plus, niet de gewone Nova. Ik weet niet of dat ook allemaal goed werkt voor de gewone Nova. Ik ga morgen even met de servicelijn bellen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Lexxie01 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:23:
Dat zijn opladers voor de Huawei Nova Plus, niet de gewone Nova. Ik weet niet of dat ook allemaal goed werkt voor de gewone Nova. Ik ga morgen even met de servicelijn bellen, bedankt!
En? Wat is het geworden?