Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
39
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
T is misschien een idee
Een plaat/rand op glas en kast zetten, misschien als extra met bouten bevestigen.
Inspuiten goed aandrukken welt het aan de andere kant uit restant weghalen met zeepsop en een afmesrubber mits het glas is .
Of dubbelzijdig tape is er ook in doorzichtige variant .
[ Voor 14% gewijzigd door Beaudog op 13-06-2017 09:12 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:26 ]
Plexiglas.
[ Voor 10% gewijzigd door Beaudog op 14-06-2017 07:23 ]
Hier heb ik kit voor gebruikt. Dit werkt uitstekend. Je kan mss proberen de plaat er uit te halen, alhoewel deze wss wel kapot gaat dan, en een nieuwe er in te zetten?
Zo heb je ook geen last van potentiele scherpe randen.
Aan de bovenkant (Waar de meeste superglue zit) kan je wellicht een logo, sticker of dergelijke plakken, om dit grotendeels te verbergen
Een prima plek om mooie aluminium/chromen lijst voor een prikkie te vinden is op de autosloop
[ Voor 71% gewijzigd door osmosis op 13-06-2017 13:45 ]
alles netjes opschuren?
Als ik het opschuur, kan ik de boel misschien opleuken met glittertjes, zoiets als dit
http://www.nailstuff.be/Glittertjes . en dan langs de randen.
ps: daarvoor zat er dubbelzijdig plakband, maar dat droogde uit.
[ Voor 53% gewijzigd door Madrox op 13-06-2017 16:49 ]
en anders inderdaad aceton
Die stickervellen zijn vrij groot en in vele variaties te krijgen (ook dikte), dat je bijna alles eronder wel aardig kan wegwerken. Extreme geval alles eruit halen en opnieuw beginnen
Tip voor leer, zet zulke ramen of vast met schroeven of met H-rubberprofiel.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar je heb secondenlijm gebruikt.
Het beste wat je nog kan doen is een trimlijn met sticker oid rond de outline zetten. Zodat het een coverup wordt.
Een dun "raam" frame maken van aluminium of hout en schilderen in je thema kleur kan ook.