Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Kan ik hier nog iets moois van maken ?

Pagina: 1
Acties:

• Madrox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06:19

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Sidepanel Lain Li

Ben iets te scheutig geweest met de super glue en nu zien de randen er niet mooi uit. Wat kan ik hier nog mee?

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • +21Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

\_(ツ)_/

Volgens mij zit er super glue op de lens van je camera want de foto is behoorlijk slecht.

SNSD

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Alles voor privacy!

Haha! Dat was ook mijn reactie. Van deze foto kun je inderdaad niet veel meer maken, nee. Neem een betere camera of hou je telefoon eens stil ;)

Je hebt wel wat te verbergen!

• patrick1992
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-08 21:18
Les geleerd., volgende keer je raampje niet met superglue plakken ;p . Wordt lastig denk ik om het weg te halen .... Ik zou zelf een goede dubbelzijdig tape gebruiken . Of vast bouten... Ja kan misschien een nieuw raampje bestellen. En die andere er uitslopen het overtollige lijm weg halen met een schraper / schuur papier. En opnieuw proberen? Goodluck!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Dacht zelf aan iets om de randen op te fraaien met iets, een soort lijst ofzo ..

• Galinsky
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15-08 02:32

Galinsky

--------->

Overspuiten met graffitie.. afplakken met wat je niet over wilt sluiten, misschien kan je er dan ook nog wat tofs ervan maken.

T is misschien een idee

I7-4930K @4.2Ghz, EVGA ACX 2.0 Overclocked GTX 980 @1535mhz, 16GB @1866mhz, Gigabyte GA-X79-UP4, Crucial MX100 512GB, Corsair RM650x, Corsair H100i, Corsair Obsidian 450D

• jan99999
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23:56
Een lijst op de buitenkant maken.(op glas/kast).
Een plaat/rand op glas en kast zetten, misschien als extra met bouten bevestigen.

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 00:08
Je had beter met crystal 340 kunnen lijmen
Inspuiten goed aandrukken welt het aan de andere kant uit restant weghalen met zeepsop en een afmesrubber mits het glas is .
Of dubbelzijdig tape is er ook in doorzichtige variant .

Beaudog wijzigde deze reactie 13-06-2017 09:12 (14%)

• PheraX
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-08 18:45
Kan je los krijgen met aceton, nagellakremover of remontvetter/remreiniger.

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-08 15:39

mvdam

3D printer at heart

quote:
PheraX schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:31:
Kan je los krijgen met aceton, nagellakremover of remontvetter/remreiniger.
Ik weet uit eigen ervaring dat CyanoAcrylaat lijm niet oplost in remmenreiniger.

Aceton is je beste gok. Aannemende dat je daarmee niet je plexiglas oplost ook.

Even proberen op een niet-zichtbaar stukje. Of je plexiglas niet dof wordt.

3D printje nodig? Meld je tweakers-username, en krijg 10% tweakers-korting!

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 00:08
Volgens mij wordt het dof en dan gaat het met de lijm kit ook niet op, ik weet niet of dat hecht op
Plexiglas.

Beaudog wijzigde deze reactie 14-06-2017 07:23 (10%)

• Vale vista
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 27-07 13:09
Ik heb zelf een paar jaar terug ook een plexi glazen plaat in mijn kast gemaakt. (CM Stacker STC-T01)
Hier heb ik kit voor gebruikt. Dit werkt uitstekend. Je kan mss proberen de plaat er uit te halen, alhoewel deze wss wel kapot gaat dan, en een nieuwe er in te zetten?

• Awesomehobo
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 17-08 10:53
Een rubberen rand o.i.d. er over de randen heen plakken?
Zo heb je ook geen last van potentiele scherpe randen.

Aan de bovenkant (Waar de meeste superglue zit) kan je wellicht een logo, sticker of dergelijke plakken, om dit grotendeels te verbergen

• osmosis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-08 17:16
Sierlijst erom klaar.

Een prima plek om mooie aluminium/chromen lijst voor een prikkie te vinden is op de autosloop

osmosis wijzigde deze reactie 13-06-2017 13:45 (71%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nielsven
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18-08 14:54
misschien soort van matglas maken?
alles netjes opschuren?

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Topicstarter
Ga denk ik eens naar een lijst zoeken, iets bij de sloop ofzo. Dat spuiten is wellicht ook een idee. Hmm..., bedank voor de tips! Opschuren lees ik nu ook, dat zou ik kunnen doen met een dremel misschien? Krijg die morgen ofzo binnen, want ik ga ook een gat maken in de plaat achter het moederbord, zodat ik bij de bouten kan van de WC set. Hoef ik nooit meer alles eruit te schroeven.

Als ik het opschuur, kan ik de boel misschien opleuken met glittertjes, zoiets als dit
http://www.nailstuff.be/Glittertjes . en dan langs de randen.

ps: daarvoor zat er dubbelzijdig plakband, maar dat droogde uit.

Madrox wijzigde deze reactie 13-06-2017 16:49 (53%)

• WeeDzi
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11-08 14:45
Heet water kun je ook eens proberen, sommige soorten kun je daarmee iig het ermee van je huid krijgen, pijnlijk maar werkt wel. of het dan op plexiglas werkt.

en anders inderdaad aceton

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je het plastic vlak kan krijgen, met privacy 'stickers' mooi frame een goed logo erin zetten.

Die stickervellen zijn vrij groot en in vele variaties te krijgen (ook dikte), dat je bijna alles eronder wel aardig kan wegwerken. Extreme geval alles eruit halen en opnieuw beginnen :P

Tip voor leer, zet zulke ramen of vast met schroeven of met H-rubberprofiel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• HeAdWaVe74
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 18-08 15:39
Transparant kit zou on vele opzichten beter zijn geweest.
Maar je heb secondenlijm gebruikt.

Het beste wat je nog kan doen is een trimlijn met sticker oid rond de outline zetten. Zodat het een coverup wordt.

Een dun "raam" frame maken van aluminium of hout en schilderen in je thema kleur kan ook.

iRacing Profiel

Pagina: 1

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*