Kabelfoon perikelen

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kabelfoon had deze ochtend een storing met het ophalen van mail, maar die is verholpen. Op de service pagina van Kabelfoon staat 'Als gevolg van deze storing is er mogelijk email en/of de inhoud van de homepage verloren gegaan. Er wordt op dit moment gewerkt aan het zoveel mogelijk terugzetten van de data en het bepalen van de omvang van de storing. Nadere informatie volgt.'.

Ik heb de afgelopen dagen geen zin gehad om mijn mail te lezen, maar ik weet zeker dat ik er op zijn allerminst tien heb ontvangen. Echter: mijn mailbox is leeg. :(

Is er tegenwoordig geen een provider meer die haar werk nog goed doet?!? :( :( :Z

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Zulk soort dingen kunnen altijd gebeuren, maar het is altijd lastig natuurlijk.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Apparatuur kan natuurlijk kapotgaan... Als de PTT jou brief uit de brievenbus heeft gelicht, en de PTT'er wordt daarna vanachter aangereden, waardoor z'n bestelbusje in de fik vliegt, en jou post dus ook, dan kan de PTT daar ook niks aan doen... Shit Happens...

(ok, misschien een beetje extreem voorbeeld) ;)

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jammer voor je (chello) >:) !!

• pven
  • Niet online
Gisteren / vandaag heb ik mail van hen gehad, dat er helaas mail en homepages verloren zijn gegaan. |:(
Ok, ik weet dat hardware stuk kan gaan, maar dat je zelfs homepages kwijt raakt?!? :(

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
Tja... ALLES kan defect.. En aangezien providers al veel moeite hebben met een netwerk draaiend te houden, zijn de extra dingen (homepages, email, news) enz 2e prioriteit.

Backups? wat is da?

Ook mailserver chello is regelmatig plat..

* DJSmiley heeft gewoon eigen mailserver, is nog nooit plat geweest :) en dagelijks een backup op zipje van de mailboxen

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

vertrouw nooit op email boxen van kabel providers is onderhand mijn motto geworden.

• pven
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 20:04 schreef HGM het volgende:
vertrouw nooit op email boxen van kabel providers is onderhand mijn motto geworden.
Tsjah, zo lang ik geen ADSL heb zal ik wel moeten. :'(

Pagina: 1