Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-10 10:23
Hallo!

Ik heb mijn nieuwe videokaart binnen! maar wanneer ik deze aansluit krijg ik de melding op mijn monitor: "no signal". alle kabels zitten er goed in dus daar ligt het niet aan.

ik heb de MSI Geforce GTX 1050 TI

Hoe install ik de videokaart drivers? Moet ik mijn oude GPU uit de PC halen. Moet mijn nieuwe kaart in de pc?? (als ik dat doe krijg ik ook geen beeld dus zal moeilijk worden).

Dit heb ik nu :
Processor: AMD FX-6100 Black Edition
Videokaart: Club3D Radeon HD7850 1Gb RoyalKing
Behuizing: Cooler Master Elite 310 RC-310-OKN1-GP
Voeding : Cooler Master GX-Lite 600
RAM : Corsair CMV4GX3M2A1333C9
Moederbord: Gigabyte GA-78LMT-USB3 (rev. 4.1)
Hard disk: Hitachi Deskstar 7K1000.C. 500GB | 0F10381
DVD : LG GH24NS90 Zwart

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-10 10:02
Heb je misschien een foto van de achterzijde en de binnenzijde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
Dashlane schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:17:
Heb je misschien een foto van de achterzijde en de binnenzijde?
de videokaart zit er nu niet in ;p

EDIT: Kan ik de nieuwe videokaart drivers installeren ZONDER dat mijn videokaart in de PC zit?

[ Voor 18% gewijzigd door wklu op 12-06-2017 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst ALLE onderdelen van de ATI drivers verwijderen, die veroorzaken een hoop problemen als je overgaat op Nvidia.

Zorg dat je echt alles verwijderd, zoek even online, zijn diverse un-inslall tools voor.

Zal niet de eerste keer zijn dat iemand zijn OS opnieuw kan installeren omdat er toch nog delen van de ATI driver achterblijven en de boel op de hobbel houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:21
http://www.guru3d.com/fil...uninstaller-download.html om alle drivers te verwijderen.

Daarna je nieuwe kaart inbouwen. Je zou gewoon beeld moeten hebben, ook zonder drivers. Krijg je ook geen POST van je moederbord te zien?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:32:
http://www.guru3d.com/fil...uninstaller-download.html om alle drivers te verwijderen.

Daarna je nieuwe kaart inbouwen. Je zou gewoon beeld moeten hebben, ook zonder drivers. Krijg je ook geen POST van je moederbord te zien?
Ik heb zojuist alle drivers verwijderd via dat programma. Nu moet ik de computer afsluiten, kaart erinstoppen en mijn HDMI kabel in het moederbord stoppen ? (en beeld krijgen dus).

Wat is een POST van mijn moederbord? aantal beeps dacht ik?

Ook stond er tijdens het verwijderen dat ik niet alle rechten had...

[ Voor 5% gewijzigd door wklu op 12-06-2017 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:28:
Eerst ALLE onderdelen van de ATI drivers verwijderen, die veroorzaken een hoop problemen als je overgaat op Nvidia.

Zorg dat je echt alles verwijderd, zoek even online, zijn diverse un-inslall tools voor.

Zal niet de eerste keer zijn dat iemand zijn OS opnieuw kan installeren omdat er toch nog delen van de ATI driver achterblijven en de boel op de hobbel houd.
ik heb alles verwijdert, en nu plotseling installeert mijn pc de ati 3000 zonder dat ik iets heb gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobby_Jerrycan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-10 09:48

Bobby_Jerrycan

Net niks

Je moet de hdmi kabel niet in je moederbord stoppen. Je drukt de videokaart in je pci-slot en sluit vervolgens je beeldkabel (vga, dvi, hdmi) rechtstreeks op de videokaart en monitor aan.

De kaart zou vervolgens direct moeten werken, ook zonder drivers.

Edit: Een post van je moederbord betekent dat je bij opstarten beeld krijgt, de naam van producten van het moederbord komt in beeld. (vervolgens wordt windows gestart)

[ Voor 24% gewijzigd door Bobby_Jerrycan op 12-06-2017 21:09 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
Bobby_Jerrycan schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:06:
Je moet de hdmi kabel niet in je moederbord stoppen. Je drukt de videokaart in je pci-slot en sluit vervolgens je beeldkabel (vga, dvi, hdmi) rechtstreeks op de videokaart en monitor aan.

De kaart zou vervolgens direct moeten werken, ook zonder drivers.

Edit: Een post van je moederbord betekent dat je bij opstarten beeld krijgt, de naam van producten van het moederbord komt in beeld. (vervolgens wordt windows gestart)
Ik heb het zojuist geprobeert, mijn nieuwe videokaart erin en de hdmi kabel rechtstreeks in de videokaart. maar helaas geen beeld.

ik krijg wel een POST wanneer mijn videokaart eruit is en ik mijn hdmi kabel aansluit op mijn moederbord...

ik begin weinig hoop te krijgen :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-10 13:11
Disable je onboard graphics in je BIOS. Dat probleem had ik vroeger wel eens als ik een videokaart geïnstalleerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
BlazeMuis schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:14:
Disable je onboard graphics in je BIOS. Dat probleem had ik vroeger wel eens als ik een videokaart geïnstalleerd had.
Ik had dit al ees opgezocht, maar kon deze instelling nergens vinden bij een gigabyte moederbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-10 13:11
wklu schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:16:
[...]

Ik had dit al ees opgezocht, maar kon deze instelling nergens vinden bij een gigabyte moederbord...
Lastige.. Heet internal graphics adapter volgens mij daar.. Het moet er in staan zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
BlazeMuis schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:17:
[...]

Lastige.. Heet internal graphics adapter volgens mij daar.. Het moet er in staan zo ver ik weet.
Dat zal dan moeten zonder dat de videokaart in mijn pc zit toch? want anders kan ik niet in de bios komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:21
BlazeMuis schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:14:
De CPU van @wklu heeft geen videochip zoals de meeste Intel-processors dat hebben. Het zou best kunnen dat hij die optie niet heeft. Al zou ik inderdaad ook even goed zoeken :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Nemesizz

Untouchable

Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:20:
[...]

De CPU van @wklu heeft geen videochip zoals de meeste Intel-processors dat hebben. Het zou best kunnen dat hij die optie niet heeft. Al zou ik inderdaad ook even goed zoeken :)
De onboard GPU zit op dat bord zelf (dus ook met een CPU zonder IGP...die er overigens niet eens zijn voor AM3 pakt die de onboard als er geen dedicated GPU word herkent).

Overigens, soms wil een BIOS update helpen bij de wat recentere videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
Nemesizz schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:08:
[...]

De onboard GPU zit op dat bord zelf (dus ook met een CPU zonder IGP...die er overigens niet eens zijn voor AM3 pakt die de onboard als er geen dedicated GPU word herkent).

Overigens, soms wil een BIOS update helpen bij de wat recentere videokaarten.
dat ga ik nu proberen uit te zoeken ;)
Ik had ook gehoord dat het kan helpen als ik eerst een DVI aansluiting probeer en daarna de hdmi. kan dit kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 03:33
Je hebt wel voeding kabel aangesloten? 6 pin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-10 01:16
Je voeding moet het makkelijk kunnen doen. Die 1050 TI heeft een verbruik van nog geen 100 watt.

Verder levert jouw voeding 2 x 6pins (+2pins optioneel) aan stroom voor de videokaart.

100% zeker dat je wel zo'n 6 pins stekker van de voeding in je videokaart hebt gestopt?

Verder zit ik zo even bij de specificaties van je moederbord te kijken:
pricewatch: Gigabyte GA-78LMT-USB3

https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-78LMT-USB3-rev-60#sp
Volgens mij kun je niet eens een Nvidia kaart op dit bord plaatsen. Enkel AMD kaarten.

Het is ook maar een bescheiden bordje moet ik zeggen. Maximaal PCI-e 1.0 x16? Dan maak je ook niet echt optimaal gebruik van die kaart. edit: Iets verder staat alle 16 sloten werken op 2.0, mijn fout. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Snowwie op 13-06-2017 22:42 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom zou dat niet kunnen?
Het is ook maar een bescheiden bordje moet ik zeggen. Maximaal PCI-e 1.0 x16? Dan maak je ook niet echt optimaal gebruik van die kaart.
In de specs staat dat alle PCI-e sloten volgens de 2.0 standaard werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
Snowwie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:25:
Je voeding moet het makkelijk kunnen doen. Die 1050 TI heeft een verbruik van nog geen 100 watt.

Verder levert jouw voeding 2 x 6pins (+2pins optioneel) aan stroom voor de videokaart.

100% zeker dat je wel zo'n 6 pins stekker van de voeding in je videokaart hebt gestopt?

Verder zit ik zo even bij de specificaties van je moederbord te kijken:
pricewatch: Gigabyte GA-78LMT-USB3

https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-78LMT-USB3-rev-60#sp
Volgens mij kun je niet eens een Nvidia kaart op dit bord plaatsen. Enkel AMD kaarten.

Het is ook maar een bescheiden bordje moet ik zeggen. Maximaal PCI-e 1.0 x16? Dan maak je ook niet echt optimaal gebruik van die kaart.
Ja ik weet het 1000% zeker dat de 6 pins is aangesloten want de videokaart geeft zelfs licht en de fans draaien :)
legendareN schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 01:28:
Je hebt wel voeding kabel aangesloten? 6 pin
Ja heb ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De videokaart haalt ook stroom uit het PCI-E slot. Ook als de 6 pins niet is aangesloten zullen leds branden en fans draaien.

Check of er een biosupdate is welke systeemcompatibiliteit fixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:03:
De videokaart haalt ook stroom uit het PCI-E slot. Ook als de 6 pins niet is aangesloten zullen leds branden en fans draaien.

Check of er een biosupdate is welke systeemcompatibiliteit fixt.
Ja ik kan de download niet vinden
Dit is de site van mijn moederbord : http://www.gigabyte.co.nl...d/GA-78LMT-USB3-rev-41#ov

EDIT:
http://www.gigabyte.co.nl...MT-USB3-rev-41#support-dl

De bios gaat maar tot versie F4...

[ Voor 11% gewijzigd door wklu op 13-06-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 06:52:
[...]

En waarom zou dat niet kunnen?

[...]

In de specs staat dat alle PCI-e sloten volgens de 2.0 standaard werken.
Omdat het moederbord enkel een AMD chipset heeft en daarom geen Nvidia videokaarten ondersteund.

Heb je ergens nog een oude AMD videokaart liggen? Zo ja, stop die er eens in en kijk of je dan beeld hebt.
De specificaties van je moederbord zijn niet helemaal duidelijk wat betreft welke videokaarten worden ondersteund maar er zijn zat borden waar alleen maar of, een Nvidia videokaart op wil, of een AMD kaart.

[ Voor 14% gewijzigd door Snowwie op 13-06-2017 22:41 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wklu schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:07:
De bios gaat maar tot versie F4...
En welke versie staat op jouw moederbord? Als dat F1 is zou F2 al een oplossing kunnen zijn.
Snowwie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:39:
[...]

Omdat het moederbord enkel een AMD chipset heeft en daarom geen Nvidia videokaarten ondersteund.
Ja duh....anders gaat de cpu niet werken. Voor een AMD cpu is een AMD chipset nodig. Nog nooit meegemaakt dat een nVidia kaart niet werkt op een AMD bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
Snowwie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:39:
[...]

Heb je ergens nog een oude AMD videokaart liggen? Zo ja, stop die er eens in en kijk of je dan beeld hebt.
De specificaties van je moederbord zijn niet helemaal duidelijk wat betreft welke videokaarten worden ondersteund maar er zijn zat borden waar alleen maar of, een Nvidia videokaart op wil, of een AMD kaart.
Ik ben er zojuist achtergekomen dat het niet aan de videokaart ligt. Ik heb de videokaart in een andere pc gedaan en hij werkt gewoon direct

Dus ik denk dat het toch aan mijn moederbord zal liggen dus even een nieuwe zoeken...

Nu moet ik er wel voor zorgen dat mijn CPU ,GPU, voeding en ram er op passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-10 18:21

Sweatleek

404: Member Not Found

Vaag... ook al heb je AMD drivers je Nvidia kaart zouw het gewoon moeten doen. Onder windows 10 gaat hij dan via MC Basis display adapter. welke versie van windows heb je ?

Je hebt software waar me je de oude drivers kan nuken. Dat moets ik ook doen toen ik van AMD R9 270 naar een Nvidia 770 ging

Maar als ik mij niet vergis moet je tog een UEFI bios hebben om met een Nvidia 10 siriers te boeten ? kijk even of je kaart geen UEFI bios nodig heeft in plaats van legacy bios

[ Voor 20% gewijzigd door Sweatleek op 14-06-2017 01:29 ]

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
wklu schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 00:15:
[...]

Ik ben er zojuist achtergekomen dat het niet aan de videokaart ligt. Ik heb de videokaart in een andere pc gedaan en hij werkt gewoon direct

Dus ik denk dat het toch aan mijn moederbord zal liggen dus even een nieuwe zoeken...

Nu moet ik er wel voor zorgen dat mijn CPU ,GPU, voeding en ram er op passen
Nu draai je het verhaal om. Wellicht heb je nu die GTX 1050 TI in een moederbord gestopt die deze kaart wel ondersteund. Ik ga er vanuit dat je deze kaart wilt gebruiken bij je eigen moederbord. Dus nogmaals, probeer eens wederom een AMD kaart. Als deze werkt, dan zegt dat al heel wat. Wat je sowieso altijd moet doen als je van een AMD naar een Nvidia kaart gaat zoveel mogelijk de AMD drivers deinstalleren. Daar zijn ook wel tooltjes voor.

Ga voordat je hieraan begint eerst eens na, bel voor mij part een winkel die je huidige moederbord nog te koop heeft en vraag hun gewoon of er een Nvidia kaart op kan omdat je twijfelt omdat de chipset AMD is.
De specificaties van dat bord geven dat gewoon niet duidelijk aan. Het kan heel goed een AMD only bord zijn.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
Snowwie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 03:14:
[...]

Nu draai je het verhaal om. Wellicht heb je nu die GTX 1050 TI in een moederbord gestopt die deze kaart wel ondersteund. Ik ga er vanuit dat je deze kaart wilt gebruiken bij je eigen moederbord. Dus nogmaals, probeer eens wederom een AMD kaart. Als deze werkt, dan zegt dat al heel wat. Wat je sowieso altijd moet doen als je van een AMD naar een Nvidia kaart gaat zoveel mogelijk de AMD drivers deinstalleren. Daar zijn ook wel tooltjes voor.

Ga voordat je hieraan begint eerst eens na, bel voor mij part een winkel die je huidige moederbord nog te koop heeft en vraag hun gewoon of er een Nvidia kaart op kan omdat je twijfelt omdat de chipset AMD is.
De specificaties van dat bord geven dat gewoon niet duidelijk aan. Het kan heel goed een AMD only bord zijn.
Ja, maar ik heb de GTX 1050 TI in mijn broers PC gestopt, hij heeft precies dezelfde moederbord ;p
vandaar dat ik denk dat het aan het moederbord igt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 23:12:
[...]

En welke versie staat op jouw moederbord? Als dat F1 is zou F2 al een oplossing kunnen zijn.

[...]

ja true maar ik heb de kaart al op een andere pc gezet die precies dezelfde moederbord heeft, dus dan verwacht ik dat die ook op mijn moederbord werkt maar dit is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-10 15:28
Snowwie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 03:14:
[...]

Nog nooit gezien dat een nvidia kaart niet werkt op een amd bord dus ik hoop dat je dat beter kunt onderbouwen? Daarnaast worden de drivers pas geladen als het OS start, dus een post of bios moet je altijd in kunnen met een videokaart. Dit ruikt voor mij meer als een verkeerde pcie setting in de bios of de kaart is niet correct in het moederbord gestoken of de voeding is niet correct aangesloten/werkt niet correct.Bios kan maar was al geupdate begrijp ik?

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-10 18:21

Sweatleek

404: Member Not Found

Source https://h30434.www3.hp.co...0-1050-Ti-or/td-p/5881294
None of the video cards will work in your motherboard. They require UEFI in the motherboard instead of a Legacy BIOS
Zo ver ik weet moet je een UEFI bios hebben en niet de oude Legacy bios. Je zouw moeten kijk of je ergens een 1050TI kan vinden met Legacy support . jouw moederbord heeft namelijk allen maar een Legacy BIOS

Voor de mensen die zeggen dat AMD moederborden niet werken met Nvidia gpus is natuurlijk klinkklare onzin
https://pcpartpicker.com/builds/#s=4

[ Voor 18% gewijzigd door Sweatleek op 14-06-2017 13:35 ]

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10 14:21
Sweatleek schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:32:
[...]

Zo ver ik weet moet je een UEFI bios hebben en niet de oude Legacy bios. Je zouw moeten kijk of je ergens een 1050TI kan vinden met Legacy support . jouw moederbord heeft namelijk allen maar een Legacy BIOS
Waarom werkt die dan wel op de pc van zijn broer met hetzelfde moederbord? Als ik naar de specs van zijn mobo kijk, heeft deze gewoon uefi. Ik heb op een bord uit 2007 laatst nog een gtx980 geprobeerd. Ging prima. Weet niet zeker of dat een uefi was of een bios, maar wel iig 2 jaar ouder dan het bord van de OP.

@OP:
Vraag is: heb je het bios al geupdate?
Zoja, heb je je bios al eens gereset?

Dat een nvidia kaart niet kan op een amd mobo is inderdaad klinklare onzin, weet niet hoe Snowwie daarbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
Waarschijnlijk is de aansluiting van de videokaart van mijn moederbord kapot. Dus deze week ff een nieuw bord halen. Bedankt voor jullie hulp en het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
GromuhlDjun schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:36:
[...]

Waarom werkt die dan wel op de pc van zijn broer met hetzelfde moederbord? Als ik naar de specs van zijn mobo kijk, heeft deze gewoon uefi. Ik heb op een bord uit 2007 laatst nog een gtx980 geprobeerd. Ging prima. Weet niet zeker of dat een uefi was of een bios, maar wel iig 2 jaar ouder dan het bord van de OP.

@OP:
Vraag is: heb je het bios al geupdate?
Zoja, heb je je bios al eens gereset?

Dat een nvidia kaart niet kan op een amd mobo is inderdaad klinklare onzin, weet niet hoe Snowwie daarbij komt.
Ik heb de bios proberen te updaten maar dit lukte niet.
Via het programma app center en dan @bios. Dan kreeg ik de foutmelding dat je @bios alleen kunt gebruiken op Gigabyte moederborden.

Via USB de bios updaten lukte ook niet. de pc zei dat er niks op de USB zat. Ik denk dus om nu een nieuw moederbord te halen... Waar moet ik dan op letten?

Ik weet dat ik op de Socket moet letten, dat het dezelfde socket is zodat mijn CPU er nog in past.
Moet ik ook op de chipset letten? En op de aansluitingen van de PSU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
wklu schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:22:
[...]

Ja, maar ik heb de GTX 1050 TI in mijn broers PC gestopt, hij heeft precies dezelfde moederbord ;p
vandaar dat ik denk dat het aan het moederbord igt.
Oke, in dat geval kun je uitsluiten dat je moederbord een AMD bord enkel is.

Misschien een setting in de bios die de onboard video voorrang geeft boven de PCI-e kaart?
-- lijkt me ook weer stuk aangezien je eerder al een andere videokaart in gebruik hebt gehad --

Plaats je de videokaart wel juist? Klikt ie wel goed vast? Is het beeldscherm wel geschikt voor de output van de videokaart? Heb je misschien een andere monitor om te proberen? Even via een DVI kabel ipv de DP of HDMI kabel? Alles om te proberen. Je huidige monitor geeft geen "out of sync range" bericht zeker?

Vreemd allemaal.

En laat ik nu morgen toevallig naar een kameraad toegaan meehelpen z'n pc overzetten en ook hij heeft een GTX 1050 TI gekocht. Ik weet dat die kwibus voorheen een AMD kaart had dus voordat we de boel uit elkaar gaan halen eerst zoveel mogelijk alles met betrekking tot AMD deinstalleren. Maar goed, zelfs dan nog, jij ziet nog niet eens een bios of opstart scherm, en dat staat weer helemaal los van het feit welke drivers je in Windows geïnstalleerd hebt.

Er zijn genoeg suggesties hier gegeven, ik zou zeggen, maar even een checklist en post deze hieronder nog eens, dat we in 1 oogopslag kunnen zien wat je tot dusver allemaal gedaan hebt (en wat dus geen resultaat heeft opgeleverd).

[ Voor 48% gewijzigd door Snowwie op 15-06-2017 00:29 ]

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1