Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

powerline

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• piekevanbeekum
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17-11 09:44
Mijn vraag
is het waar dat het problemen oplevert als je een airco op dezelfde stroomgroep aansluit a;s je powerline

Relevante software en hardware die ik gebruik
nog niks ik vraag dit voordat ik powerline aanschaf

Alle reacties

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 16:17
Je bent een stukje uit de template vergeten in te vullen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

piekevanbeekum schreef op maandag 12 juni 2017 @ 18:57:
Mijn vraag
is het waar dat het problemen oplevert als je een airco op dezelfde stroomgroep aansluit a;s je powerline
Het is mogelijk.

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:28
Werkt prima. Belangrijk is wel dat je de Powerline adapters rechtstreeks aansluit op het lichtnet. Dus zonder stekkerdoos, verlengsnoer, etc.

Ik gebruik Devolo.

Lekker!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:18
Ieder apparaat wat je op het stopcontact aansluit kan storen op je powerline :+

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-11 12:14
Hangt van je airco af en hoe je deze aangesloten hebt. Eigen groep voor de airco zou al kunnen schelen.

U+

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Napsju schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:18:
Werkt prima. Belangrijk is wel dat je de Powerline adapters rechtstreeks aansluit op het lichtnet. Dus zonder stekkerdoos, verlengsnoer, etc.

Ik gebruik Devolo.
Mooi dat je exact weet hoe het stroomnet van TS in elkaar steekt, welke airco hij heeft, wat voor verstoring dat geeft tussen de 2 en 68MHz op het stroomnet, hoe ver dat van de locaties van de PLC-adapters af zit en welke adapters dat zijn.

Oh, en dat je aangeeft welke Devolo set je gebruikt :/

Kortom: zo'n kort-door-de-bocht antwoord heeft niemand wat aan :o

Ja, het kan werken, maar het kan evengoed niet werken. Aangezien de gegevens hierboven waarschijnlijk bij niemand (ook niet TS of leverancier airco) bekend zijn is enige juiste antwoord: je weet het niet op voorhand. Wel kun je stellen dat een MiMo set die naast fase-nulpaar ook data over de aarde-nulpaar verstuurt een aanzienlijk grotere kans heeft op een betrouwbare en/of performante verbinding.

Maar goed, TS mag ook stuk meer moeite doen om situatie uit te leggen, zowel qua electra als qua beoogd doel PLC. En hoeveel dat laatste mag kosten, aangezien de betere MiMo sets een veelvoud kosten van legacy HomePlug AV 1.1 SiSo-meuk.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1