Hoe kan ik de kbps van een mp3 veranderen? Ik heb namelijk een mp3cd speler die minimaal 128 kbps afspeelt. Nu heb ik een mp3 van 64 kbps maar die wil ik graag op een cd branden en dan onderweg afluisteren. Weet iemand hoe ik die 128 kbps krijg????
Verwijderd
MP3'tje converteren naar WAV en opnieuw encoderen op 128Kb... Mischien dat er utilities zijn op bv. www.shareware.com
Verwijderd
Denk maar niet dat je er op kwaliteit op vooruit gaat...maar ja.
Neem een MP3 decoder programma, en decode je MP3's naar WAV ofzo. Neem daarna een MP3 encoder en encode de WAV naar 128kbps MP3
As easy as cake!!
Neem een MP3 decoder programma, en decode je MP3's naar WAV ofzo. Neem daarna een MP3 encoder en encode de WAV naar 128kbps MP3
As easy as cake!!
edit:
Iets teveel woorden gebruikt! 2 min. later
Iets teveel woorden gebruikt! 2 min. later
Ik zou die 64kbit MP3 gewoon even opnieuw backuppen, maar met wat meer kwaliteit.
Siditamentis astuentis pactum.
Ik denk dat-ie die gewoon gedownload heeft, en dat het cabaret oid is. ;POp vrijdag 06 juli 2001 13:24 schreef Varienaja het volgende:
Ik zou die 64kbit MP3 gewoon even opnieuw backuppen, maar met wat meer kwaliteit.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
ik denk dat Varienaja met backuppen ook iets heul anders bedoeldeOp vrijdag 06 juli 2001 13:30 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie die gewoon gedownload heeft, en dat het cabaret oid is. ;P
Verwijderd
Kijk je ook even naar de datum voortaan ?Op zondag 22 juli 2001 11:10 schreef WebBitch het volgende:
[..]
ik denk dat Varienaja met backuppen ook iets heul anders bedoelde
Verwijderd
http://www.musicmatch.com
met dit programma kun je rechtstreeks de mp3 omzetten van 64 naar 128, zonder eerst naar .wav om te zetten
met dit programma kun je rechtstreeks de mp3 omzetten van 64 naar 128, zonder eerst naar .wav om te zetten
Tsjonge, het is maar 16 dagen geleden, dat vind ik nog wel meevallen...Op zondag 22 juli 2001 11:13 schreef Courage het volgende:
[..]
Kijk je ook even naar de datum voortaan ?
Omhoogschoppen, prima. Maar voeg dan inderdaad wel wat zinnigs toen.
Een "grappige" (
) opmerking valt niet onder zinnig.
Een "grappige" (
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()