Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Mijn vraag
Ik zoek een e-reader voor maximaal 80 euro, wat is een goede optie?
Via de pricewatch kwam ik op de volgende 3 uit:
https://tweakers.net/pric...are/704323;439684;556047/

Wat mij opvalt is dat alleen de autovision .epub ondersteuning heeft, klopt dit?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Geen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
We hebben zelf een Kobo One in gebruik en vinden dat geweldig werken. Maar dit is voor een vaderdag kado en vandaar het lagere budget.

Wat is jullie advies?
Ik zit niet vast aan de drie modellen die ik noem.

Youtube: DashcamNL

Beste antwoord (via BlakHawk op 13-06-2017 13:10)

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:46
Absoluut, refurb van de fabrikant is heel wat anders als van Leapp of dergelijke. Het is al heel netjes dat ze het refurb noemen ipv remanufactured. Je behoudt ook nog de 2 jaar garantie.

Ik zou hem online bestellen, behoudt je het recht op retour en kun je hem even goed bekijken.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetmolm
  • Laatst online: 12-08 14:23
Die PocketBook ondersteunt epub wel degelijk, en als dat belangrijk voor je is, zou ik een zeer sterke voorkeur hebben voor die reader. PocketBook is tenminste een echt merk, en de software biedt aanzienlijk meer mogelijkheden dan die andere die je noemt.

Je kunt ook een Kobo Glo (refurbished) overwegen. Kost bij MM hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar de MAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
zetmolm schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:30:
Die PocketBook ondersteunt epub wel degelijk, en als dat belangrijk voor je is, zou ik een zeer sterke voorkeur hebben voor die reader. PocketBook is tenminste een echt merk, en de software biedt aanzienlijk meer mogelijkheden dan die andere die je noemt.

Je kunt ook een Kobo Glo (refurbished) overwegen. Kost bij MM hetzelfde.
Dank je, ga ik eens bekijken...

Gisteren zaten we toch nog de Kobo touch 2.0 te overwegen...

Dus tussen deze:
https://www.mediamarkt.nl...-refurbished-1398847.html

En deze:
https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

Lastig, de glo heeft een hogere resolutie, maar minder geheugen. Maar de Glo heeft wel weer een verlicht scherm.

Lastig zeg.... Iemand iets nuttigs over te zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb niet zoveel verstand van e-readers, maar ik zag er gisteren één in het krantje van de Aldi voor deze week staan voor 79.99...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dashlane
Neem er een met backlight. Dat is echt en verademing, kijk ook goed naar de resolutie, begint vaak te irriteren als het te laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Dashlane schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:12:
Neem er een met backlight. Dat is echt en verademing, kijk ook goed naar de resolutie, begint vaak te irriteren als het te laag is.
Dus jij zou refurbished eerder overwegen, als dat een hogere resolutie en een backlight inhoudt?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Dashlane
Absoluut, refurb van de fabrikant is heel wat anders als van Leapp of dergelijke. Het is al heel netjes dat ze het refurb noemen ipv remanufactured. Je behoudt ook nog de 2 jaar garantie.

Ik zou hem online bestellen, behoudt je het recht op retour en kun je hem even goed bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Verlicht scherm is fijn voor lezen in bed. Memory maakt niet zoveel uit. Een boek is lettelijk kilobytes, geen megabytes. Op je reader heb je meestal toch maar een kleine selectie staan. Kobo refurbished is inderdaad prima.
Pagina: 1