Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jupiler666
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-02 08:08
Sinds zaterdag de trotse bezitter van een nieuwe nokia 3310...

1 klein probleempje.... ik krijg dat ding niet open!!! Hij heeft zelfs al beschadigingen van het proberen...

In de handleiding staat steek je nagel in het gleufje onderaan en klik de cover eraf...simpel zou je denken...NOT (of het ligt toch aan mij)
Ik heb zelf een filmpje gevonden op youtube...how to....die meneer klikt dat ding er zo af :(

Iemand zelfde probleem?? Hoe dit op te lossen??? Of heb ik gewoon een maandag morgen model wat niet open wilt??? 8)7 |:(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

luikt het niet? ga gewoon even naar telecom winkel

denk niet dat iemand via een forum jouw toestel kan openen op afstand

^- was dat zo moeilijk?

[ Voor 32% gewijzigd door himlims_ op 12-06-2017 11:23 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jupiler666
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-02 08:08
dat filmpje had ik ook gevonden.....maar ik dacht misschien is er een handigheidje wat ik niet weet maar de mede forummers wel ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GemengdeDrop
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online

GemengdeDrop

Mét salmiakzout

jupiler666 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:26:
dat filmpje had ik ook gevonden.....maar ik dacht misschien is er een handigheidje wat ik niet weet maar de mede forummers wel ;)
Als 'ie dus net zo stevig is als de originele ouderwetse versie, dan laat je 'm van de trap vallen en is 'ie netjes open :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:42
jupiler666 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:13:

1 klein probleempje.... ik krijg dat ding niet open!!! Hij heeft zelfs al beschadigingen van het proberen...

In de handleiding staat steek je nagel in het gleufje onderaan en klik de cover eraf...simpel zou je denken...NOT (of het ligt toch aan mij)
Ik heb zelf een filmpje gevonden op youtube...how to....die meneer klikt dat ding er zo af :(

Iemand zelfde probleem?? Hoe dit op te lossen??? Of heb ik gewoon een maandag morgen model wat niet open wilt??? 8)7 |:(
Vroeger... Flikkerde de 3310 gewoon in stukjes uit elkaar.. Mijn record was 3hoog vanaf een stijger op de stoep. Niets aan het handje. Misschien dat een metertje of anderhalf op tapijt het voor jou ook wel doet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:06
Ik denk dat je te voorzichtig bent. Op het filmpje moet er ook stevig worden getrokken aan het klepje.
Als je niet genoeg nagels hebt kun je wellicht je ifixit kit of plastic bestek gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
Na 2 zere duimen en 1 kapotte nagel is het mij gelukt de klep te openen. Erg onhandig gedaan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
jupiler666 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:13:

Wat een rotding om te openen.
Ik heb gewoon met mijn nagel gedaan hoor. gelukkig had ik nog een stevige nagel, maar ik moest dat hele ding rond ipv alleen dat gleufje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
Heeft er al iemand een mogelijkheid gevonden om whatsapp draaiende te krijgen op deze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zover ik weet, is whatsapp niet mogelijk op dit toestel, geen enkele app trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@acizane80 het is niet toegestaan om topics te kicken en te kapen. Verder heeft je vraag echt totaal niks met het onderwerp van dit topic te maken. Daarnaast kan ik niet uit je bericht opmaken dat je zelf al iets gedaan hebt.

Ga dus even zelf op onderzoek uit en mocht je er dan nog niet uitkomen, maak dan een nieuw topic aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
rens-br schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:57:
[mbr]@acizane80 het is niet toegestaan om topics te kicken en te kapen. Verder heeft je vraag echt totaal niks met het onderwerp van dit topic te maken. Daarnaast kan ik niet uit je bericht opmaken dat je zelf al iets gedaan hebt.

Ga dus even zelf op onderzoek uit en mocht je er dan nog niet uitkomen, maak dan een nieuw topic aan.[/]
Het was niet de bedoeling om te kapen, en ik had reeds rondgekeken of er een mogelijkheid was.
De reden dat ik hier gepost was omdat ze dit toestel reeds aangeschaft hadden en mischien wel een manier hadden gevonden.
Sorry voor de ongemak.
Pagina: 1