Ik ben voor een klant op zoek naar een stukje software welke de urenregistratie van mensen kan bijhouden. Het mooiste zou zijn wanneer dit met een vingerafdruk scanner kan. Dus men start laptop/desktop, logt in door de vingerafdruk scanner waarbij software het eea. registreert. Op dit moment gebruikt men een mix van diverse (merken) laptops/desktops. Mijn opzet is om de nieuwe vingerafdruk scanner van Kensington (VeriMark Fingerprint Key) hier voor in te gaan zetten.
Ik heb al nagedacht over een loginscript die registreert wanneer men inlogt, maar dat gaat 'm niet worden met laptops die na werktijd dichtgeklapt worden en thuis weer opengeklapt worden (want geen loginscript meer
).
Echt kant-en-klare software kan ik ook nog niet vinden. Het vingerafdruk verhaal is redelijk nieuw voor me.
Ik heb al nagedacht over een loginscript die registreert wanneer men inlogt, maar dat gaat 'm niet worden met laptops die na werktijd dichtgeklapt worden en thuis weer opengeklapt worden (want geen loginscript meer

Echt kant-en-klare software kan ik ook nog niet vinden. Het vingerafdruk verhaal is redelijk nieuw voor me.