Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kant en klare game pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben een leek met computers builden :? etc dus ik ben eigenlijk op zoek naar een kant en klare gaming pc.
Weet iemand waar ik die kan halen? Ik zou erg graag zelf iets builden maar dat kan ik écht niet.
Of is er toevallig iemand die game pc's in elkaar zet?

Ik speel voornamelijk League of Legends. (Soms WoW.)
Ik wil gaan League gaan streamen en dus graag in hoge kwaliteit kunnen spelen met aardig wat fps.

Mijn budget is ongeveer 1000 tot 1200 euro voor de game pc.
En het liefst nog optie's voor een monitor erbij.

Wat ik zelf gevonden heb zijn bepaalde websites die het verkopen maar heb geen idee of die wel goed zijn ivm ze miss oudere dingen voor veel geld verkopen...

Ik hoop dat iemand me kan helpen, bvd!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2017 02:42 ]

• Squats
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:11

Squats

Wereldreizende tweaker

het is niet moeilijk om te doen, je kan altijd even googlen hoe het moet. Desnoods kan je alle componenten bij dezelfde webshop (bijv azerty of megekko) kopen en m daar in elkaar laten zetten als je het echt niet aandurft. Dan kan je precies samenstellen wat je nodig hebt :D

Bericht ontvangen uit China

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-11 16:48

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Je kan zelf ook een pc in elkaar zetten, zie mijn (vaker genoemde) uitspraak:
Als je netjes de handleiding volgt, niet gek wordt van een onbekend draadje of stekkertje en zeker in het begin de tijd neemt, kan iedereen een pc assembleren. Als je er niet uit komt, helpen we je graag. Misschien heb je wel een vriend die er wel verstand van heeft, als dat zo is kan je die €60 aan iets beters besteden.
Dit moet je natuurlijk helemaal zelf beslissen. Een pc in elkaar zetten is een avondje werk, het installeren van de drivers kan wat langer duren. Maar ook hier kom je vast wel uit. ;) ;)

Welke winkels heb je gevonden? Dan kunnen we bepalen of het een slimme deal is.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

• Ruslandsosa
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-06-2024
Pc in elkaar zetten is idd niet zo moeilijk alleen als er iets softwarematig fout zit of er in de bios verkeerd staat moet je dat kunne goed zetten. Dus als je zelf geen verstand hebt kan je beter het uit handen geven en gewoon door iemand die er verstand van heeft laten in elkaar zetten! Je kan best googelen voor een webshop die dat doet. Er zijn er veel van die dat doen.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Als echt niks weet is het moeilijker dan hier wordt aangegeven.

Je kunt d op deze website aanbevolen game pc ook bij je lokale pc winkel laten bouwen.

Indien je wel zelf wilt gaan proberen, kijk of je iemand hebt die als het niet lukt, je kan helpen.
Google veel hoe een pc te bouwen, liefst in het engels natuurlijk.
Op youtube heb je veel films hierover.
En polsbandje gebruiken.

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:23
Aangezien je niet echt veel eisen hebt, zal het bassis gamesysteem uit de bbg van mei al meer dan voldoende zijn voor je.
reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2017

Stop er evt. Een extra hdd bij en je hebt een leuk systeem.

Qua assembleren etc kan je dit voor €60 bij een webshop laten doen, let er wel op dat de prijs van alle onderdelen vaak ook duurder uitkomen als je alles bij 1 winkel besteld.

Anders kan je ook een advertentie plaatsen in de v&a hier op tweakers. Genoeg tweakers die je wel willen helpen tegen evt. Kleine betaling. Plus je leert er ook wat van voor de volgende keer als je een pc wilt hebben of upgraden

Verwijderd

Topicstarter
Ja, zelf doen lijkt me echt geen goede optie haha. En uhm ik keek op gamepc.nl
En dan de game pc Intel Game PC Pro (je kan dan zelf nog iets samenstellen)

En arctic secrets, deze website zag er iets beter uit maar kom al snel op 2000 euro....
T.Kreeftmeijer schreef op maandag 12 juni 2017 @ 06:16:
Je kan zelf ook een pc in elkaar zetten, zie mijn (vaker genoemde) uitspraak:

[...]

Dit moet je natuurlijk helemaal zelf beslissen. Een pc in elkaar zetten is een avondje werk, het installeren van de drivers kan wat langer duren. Maar ook hier kom je vast wel uit. ;) ;)

Welke winkels heb je gevonden? Dan kunnen we bepalen of het een slimme deal is.

Verwijderd

Topicstarter
Oh dankje! Miss dat ik dan idd zulke dingen ga bestellen en hier vraag voor een vergoeding het in elkaar laten zetten.
Want bv als 4k en VR 'normaal' wordt dan moet ik wel bijblijven en weer updaten.

Dankje iedereen voor de reacties
Brandonvds schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:16:
Aangezien je niet echt veel eisen hebt, zal het bassis gamesysteem uit de bbg van mei al meer dan voldoende zijn voor je.
reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2017

Stop er evt. Een extra hdd bij en je hebt een leuk systeem.

Qua assembleren etc kan je dit voor €60 bij een webshop laten doen, let er wel op dat de prijs van alle onderdelen vaak ook duurder uitkomen als je alles bij 1 winkel besteld.

Anders kan je ook een advertentie plaatsen in de v&a hier op tweakers. Genoeg tweakers die je wel willen helpen tegen evt. Kleine betaling. Plus je leert er ook wat van voor de volgende keer als je een pc wilt hebben of upgraden

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-11 16:48

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Een GPU vervangen is echt het makkelijkste wat er te doen valt bij pc's. Maar goed, als je dat niet vertrouwd. Ook prima ;)
Plaatst dan lekker een advertentie in VA.

Je moet zelf met een opzet komen. DAA beleid. Plaatst die in een wenslijst en deel dat. Handleiding Pricewatch Je mag alles vragen. Gebruik dan maar gewoon dat van je website.

[ Voor 11% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 12-06-2017 16:25 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Verwijderd

Topicstarter
En nog een vraag, maar stel ik koop de nieuwe MacbookPro 2017 (met touch bar)
Kan ik daarop ook League of Legends spelen zonder problemen?
Ik heb namelijk ook een laptop voor mijn studie nodig..

https://www.yorcom.nl/art...d6450-7hp/PCHPP62007A838/
Dit is mijn huidige pc... Best wel outdated volgensmij ;w

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2017 18:56 ]

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:23
Wat je ook doet, blijf heel ver weg bij die sites als gamepc.nl dragoncomputers etc.
Computers zijn totaal uit balans, slechte voedingen etc en echt veel te duur.
Met de bbg zit je bijna altijd wel goed, maar het beste is natuurlijk wel ff een beetje onderzoek doen wat wat is, en wat je waarvoor nodig hebt.

Een macbook haal je niet om te gamen.
Lol zou prima lopen op een mac, als lol macos onderdteund. Maar wil je dalijk bijv. Gta ofso spelen zal dit niet lekker lopen op een macbook.

• Ruslandsosa
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-06-2024
Je pctje is idd wat aan de oude kant kwa componenten. Wat betreft MacBook is een prima machine om veel dingen mee te doen maar zo als eerder al werd gezegd niet om te gamen. Anderzijds Veel spellen zou prima opdraaien. Maar dan kan je beter voor een game laptop gaan van Asus of MSI die zijn nog iets goedkoper dan een MacBook maar met vaak wat betere componenten!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dankje! Ja ik vermoedde dit al, aangezien zij ook ergens hen geld moeten verdienen...
Blij dat ik het heb gevraagd.

En hmm ja, even afwachten op mijn nieuwe kamer en kijken of er plek is voor een PC ;)
Zoniet, dan de mac.
Brandonvds schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:48:
Wat je ook doet, blijf heel ver weg bij die sites als gamepc.nl dragoncomputers etc.
Computers zijn totaal uit balans, slechte voedingen etc en echt veel te duur.
Met de bbg zit je bijna altijd wel goed, maar het beste is natuurlijk wel ff een beetje onderzoek doen wat wat is, en wat je waarvoor nodig hebt.

Een macbook haal je niet om te gamen.
Lol zou prima lopen op een mac, als lol macos onderdteund. Maar wil je dalijk bijv. Gta ofso spelen zal dit niet lekker lopen op een macbook.
Pagina: 1