max processor snelheid opnieuw MOBO

Pagina: 1
Acties:

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben van plan dit weekend een nieuw systeem te gaan kopen. Zal verder niet in details treden.

Mijn vraag is: (ik koop een ASUS A7A266 Moederbord met een athlon 1.4 TB) welke toekomstige kloksnelheiden zou dit mobo aankunnen? Dit is nergens te vinden. Hoe weet je dan hoe het zit met de mogelijkheden voor je toekomstige upgrades.

ik neem aan dat iedereen met dit soort problemen kampt als ze een nieuw systeem kopen. Heeft iemand nog nuttige tips?

Thanks.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 08:20
ik denk standaart 12,5*133= 1663mhz

echter dit kan veranderen met verschillende bios updates; ook kan de multiplier op de cpu gelocked staan op een hogere multiplier dan je op je mobo kan instellen; je mobo pikt dit dan wel.

gewoon kopen je kan er nog lang genoeg mee vooruit.

• Dinictus208
  • Niet online
mmm, klink okay.

ja ik wil het nu even thourough aanpakken wnt de vorige keer heb ik het dus goed fout gedaan.

Ik zie ook een ander topic lopen over het beste AMD MOBO, ga daar ook meer even kijken.

Thanks.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 08:20
Op vrijdag 06 juli 2001 12:00 schreef Dinictus het volgende:
mmm, klink okay.

ja ik wil het nu even thourough aanpakken wnt de vorige keer heb ik het dus goed fout gedaan.

Ik zie ook een ander topic lopen over het beste AMD MOBO, ga daar ook meer even kijken.

Thanks.
ik zou toch voor die asus gaan, ik heb nog nooit slechte ervaringen met asus mobo's gehad. asus=snel=kewl en stabiel (mits goed geconfigureerd :) )

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op vrijdag 06 juli 2001 11:53 schreef Dinictus het volgende:
ik koop een ASUS A7A266 Moederbord met een athlon 1.4 TB
1.4 werkt alleen NA bios upgrade van asus.
Voor de 1.4 zou ik toch a7m nemen.

Zelf koop/krijg ik de asus a7a, dus ik neem hem ook :) Maar als ik hem helemaal zelf zou kopen, had ik de a7m genomen.
tot hoeveel mhz?/toekomst
Tja, op de asus site staat " tot 1.2 ghz " dus ik heb iedereen gemailt die ze verkoopt en iedereen zei dat de 1.33 (die ik neem) zonder probs er op runt, en ik las op asus site dat 1.4 dus na upgrade te gebruiken is. Ik denk dat hoger dus echt voor andere mobo's weggelegd is.

http://mrfloris.com

• Dinictus208
  • Niet online
He da`s gek want bij Mycom bieden ze gewoon de ASUS A7A266 met een 1.4 AMD T.B aan.

Dan zullen zij de bios wel upgraden.

Wat is dan eigelijk het allerbest T.B. mobo?

• maddog_rvo
  • Laatst online: 08-04 14:13
kan ook met gemak, ik kan mijn 1333 op 1500 laten draaien zonder ook maar enige bios upgrade, en nog zoiets, op de a7v kun je ook een 1300 terwijl die maar een multiplier heeft tot 12,5 neemt ie toch de 13 dus de a7a zal dat ook wel doen voor toekomstige cpu`s
Pagina: 1