Bij mij werkte het goed, met een DXR3 en een SBlive Player 1024 (is 5.1). Alleen wel heel veel kabeltjes, maar wat zou dat uitmaken
Verwijderd
Ik beschik over een Creative DVD 6x en de Dxr3, ook nog een SB 5.1 Value en de DTS2200.
Sluit ik nu een SP/DIF kabel aan van de DVD-drive naar de SB 5.1, naar de Dxr3 of anders? Wie heeft er suggesties hoe ik dit het beste werkend kan krijgen?
Sluit ik nu een SP/DIF kabel aan van de DVD-drive naar de SB 5.1, naar de Dxr3 of anders? Wie heeft er suggesties hoe ik dit het beste werkend kan krijgen?
Verwijderd
dit is simpel: je moet niet de spdif hebben van de dxr3, maar van de live zelf. Waarschijnlijk zal dit betekenen dat je over zult moeten gaan naar een softwarematige decoder. Daar kun je dan nl. de spdif van je sblive aanspreken, die op zijn beurt het signaal naar de 6 kanalen gooit.
Wat dit betreft heeft een externe decoder(dtt2500 of dtt3500) met een eigen spdifingang toch zo wel zijn voordelen. dan zie je direct aan de decoder of ie netjes het ac3 signaal krijgt.
korte vraag tussendoor: Ondersteunt die 5.1serie ook DTS?
Wat dit betreft heeft een externe decoder(dtt2500 of dtt3500) met een eigen spdifingang toch zo wel zijn voordelen. dan zie je direct aan de decoder of ie netjes het ac3 signaal krijgt.
korte vraag tussendoor: Ondersteunt die 5.1serie ook DTS?
Verwijderd
Dit is gewoon onmogelijk, de 5.1 kan alleen 5.1 aan via softwarematige DVD, niet via een extern SPDIF signaal. Wil je DXR3 blijven gebruiken, zul je een DTT2500 of DTT3500 kopen, die beide een DD decoder ingebouwd hebben zittenOp vrijdag 06 juli 2001 11:50 schreef tazzzkiller het volgende:
wil graag weten hoe je deze samen goed te werk krijgt met doldy d dan
Verwijderd
Op donderdag 19 juli 2001 10:12 schreef oppertweaker het volgende:
Euy man, GoT diehard :-)
add me ff op icq, de jouwe staat niet in je profile, of msn: jack4capone@hotmail.com
Pagina: 1