Imessage geeft niet aan afgeleverd te zijn

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
Ik heb gisteren berichtje gestuurd naar iemand via Imessage, normaal komt hieronder dan de melding ''Afgeleverd'' te staan wanneer het bericht is afgeleverd. Op dit moment staat hier niks, er staat dus ook geen melding met een uitroepteken dat het bericht niet is afgeleverd.
Heeft iemand enig idee of mijn bericht nu is aangekomen of niet?

Dankjulliewel

Beste antwoord (via Verwijderd op 11-06-2017 20:15)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die melding krijg je bij als het bericht niet naar de iMessage-server (of SMSC) gestuurd kon worden.

Bij iMessage kan er een beste tijd zitten tussen verzenden en afleveren, als alle devices van de ontvanger offline zijn. Het bericht wordt dan enkele dagen door de server bijgehouden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En, heb je de ontvanger gebeld, gemaild, gefaxt, facetime, postduifje of op een andere manier geprobeerd te bereiken of het betreffende bericht is aangekomen?

Waarom moet dit op het forum; alsof we hier met zijn allen in jouw iMessage kunnen om te kijken wat er wel/niet fout is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Als er niet staat 'afgeleverd', is 't niet afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@MAX3400 Ik heb nog niet geprobeerd om de persoon op een andere manier te bereiken, het gaat om berichtenverkeer tussen mij en een eventuele nieuwe werkgever dus ik wil niet te opdringerig overkomen in het geval dat het bericht wel is afgeleverd.

En ja, ik was al bang dat iemand zich eraan zou storen dat ik mijn vraag eventueel op een verkeerd forum plaats. Ik ben niet vaak op fora te vinden dus veel verstand heb ik hier niet van, ik had gewoon een vraag en besloot hem te stellen! Vergeef me ;)

@CyBeR Ja ik denk dat ik daar dan toch maar vanuit moet gaan, echter wel raar dat het bericht wel gewoon is ''verstuurd''. Normaliter krijg ik dan de melding dat het bericht niet afgeleverd is wanneer dit ook niet het geval is.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2017 19:54 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Die melding krijg je bij als het bericht niet naar de iMessage-server (of SMSC) gestuurd kon worden.

Bij iMessage kan er een beste tijd zitten tussen verzenden en afleveren, als alle devices van de ontvanger offline zijn. Het bericht wordt dan enkele dagen door de server bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:37

FreakNL

Well do ya punk?

Je kan hem toch ingedrukt houden en dan de optie "stuur als SMS" kiezen? Volgens mij wordt hij dan niet dubbel afgeleverd. Weet je overigens zeker dat de ontvanger een iPhone heeft?
Pagina: 1