Ik heb een sumsung LED tv type UE40SE7000 waarvan het beeld soms flikkert/hapert.
Beeld en geluid hapert een fractie van een seconde. Onderste helft van scherm lijkt soms in de flikkering een ander beeld te laten zien maar het gaat zo vlug dat het niet ziet wat er nu precies te zien is.
Na het aanzetten is eerste paar minuten niets aan de hand, daarna begint het.
Soms een paar flikkeringen achter elkaar en soms maar 1 in een paar minuten
Dit gebeurt enkel bij gebruik van HDMI, bij alle poorten hetzelfde.
Of ik nu iets via digitale tv ontvanger, chrome kast of dvd speler kijk maakt geen verschil.
Hdmi kabels andere getest zonder resultaat.
Sluit ik mijn apparaat aan met scart is alles in orde. Dus het ligt niet aan het scherm
Het lijkt te zijn begonnen na het uittrekken van een hdmi kabel terwijl tv aan stond. Kan hierdoor de hdmi besturing beschadigd zijn oid? Heeft hdmi eigen voeding welke misschien defect aan het gasn is?
Beeld en geluid hapert een fractie van een seconde. Onderste helft van scherm lijkt soms in de flikkering een ander beeld te laten zien maar het gaat zo vlug dat het niet ziet wat er nu precies te zien is.
Na het aanzetten is eerste paar minuten niets aan de hand, daarna begint het.
Soms een paar flikkeringen achter elkaar en soms maar 1 in een paar minuten
Dit gebeurt enkel bij gebruik van HDMI, bij alle poorten hetzelfde.
Of ik nu iets via digitale tv ontvanger, chrome kast of dvd speler kijk maakt geen verschil.
Hdmi kabels andere getest zonder resultaat.
Sluit ik mijn apparaat aan met scart is alles in orde. Dus het ligt niet aan het scherm
Het lijkt te zijn begonnen na het uittrekken van een hdmi kabel terwijl tv aan stond. Kan hierdoor de hdmi besturing beschadigd zijn oid? Heeft hdmi eigen voeding welke misschien defect aan het gasn is?