Hoi tweakers,
Ik ben dus overgestapt van een abit kt7a raid naar een iwill kk266 raid bord.
Nu wordt m'n plextor pxw1610a niet meer herkend in windows. Hij staat wel gewoon in apparaatbeheer onder cdroms. Door bios wordt ie ook altijd feilloos herkend.
Ik heb hem als single master hangen op ide2. Op ide1 heb ik een toshiba dvd als master en een teac540E als slave. De beste configuratie dus.
Maar windows weigerd gewoon m'n brander te herkennen in programma's
Verder werkt dma op m'n normale cdrom,dvdrom niet. Als ik dma uitzet van m'n plextor, wordt m'n plextor ineens herkend als een normale cdrom speler 
In de search heb ik een post van hlpdsk gevonden die precies het zelfde probleem heeft/had.
[topic=147694]
Ik ben heel benieuwd of iemand dit probleem ook kent en een oplossing ervoor heeft. Via service pack ligt het niet aan trouwens.
Alvast bedankt
Ik ben dus overgestapt van een abit kt7a raid naar een iwill kk266 raid bord.
Nu wordt m'n plextor pxw1610a niet meer herkend in windows. Hij staat wel gewoon in apparaatbeheer onder cdroms. Door bios wordt ie ook altijd feilloos herkend.
Ik heb hem als single master hangen op ide2. Op ide1 heb ik een toshiba dvd als master en een teac540E als slave. De beste configuratie dus.
Maar windows weigerd gewoon m'n brander te herkennen in programma's
In de search heb ik een post van hlpdsk gevonden die precies het zelfde probleem heeft/had.
[topic=147694]
Ik ben heel benieuwd of iemand dit probleem ook kent en een oplossing ervoor heeft. Via service pack ligt het niet aan trouwens.
Alvast bedankt