Lieve Tweakers,
Het is dan eindelijk zo ver... ik ga na jaren eindelijk eens mijn eigen pc proberen te bouwen!
Er zit geen haast achter, en ik heb afgelopen tijd dan ook zoveel mogelijk informatie opgezocht om een mooie build te kunnen samenstellen die binnen mijn budget past.
Ik denk dat dit me wel aardig gelukt is maar wil graag nog even jullie mening als zekerheidje!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming & kleine hoeveelheid Grafisch werk (daar heb ik verder een Mac voor).
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/-€ 750,- zit wel een beetje aan mijn max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Case (NZXT S340), SSD / HDD, Scherm, Muis / Toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst blijf ik bij een Intel Quad-core cpu met 4 threads.
Ga je overklokken?
Nee.
Op welke resolutie wil je gaan spelen?
1080p.
Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat dit al een redelijk mooie build is die precies binnen mijn budget past.
Graag ontvang ik van jullie wat feedback op de build die ik afgelopen tijd heb samengesteld.
- Is er iets waar ik op kan besparen zonder (al teveel) kwaliteitsverlies?
- Is de CPU boxed cooler genoeg?
- Zitten ergens bottlenecks?
- Is de voeding sterk genoeg?
Ik ben door vaak weg te zijn met een laptop voor werk gewend om ook op een laptop te gamen. Ik verwacht dus ook niet gelijk het beste van het beste (zeker niet voor dit budget). Zolang ik de meeste games maar met minimaal 60fps op 1080p kan spelen (bij voorkeur op "high") ben ik al helemaal blij!
Ik hoor graag van jullie!
Het is dan eindelijk zo ver... ik ga na jaren eindelijk eens mijn eigen pc proberen te bouwen!
Er zit geen haast achter, en ik heb afgelopen tijd dan ook zoveel mogelijk informatie opgezocht om een mooie build te kunnen samenstellen die binnen mijn budget past.
Ik denk dat dit me wel aardig gelukt is maar wil graag nog even jullie mening als zekerheidje!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 200,85 | € 200,85 |
| 1 | Asus Prime B250-Plus | € 83,36 | € 83,36 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 754,16 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming & kleine hoeveelheid Grafisch werk (daar heb ik verder een Mac voor).
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/-€ 750,- zit wel een beetje aan mijn max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Case (NZXT S340), SSD / HDD, Scherm, Muis / Toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst blijf ik bij een Intel Quad-core cpu met 4 threads.
Ga je overklokken?
Nee.
Op welke resolutie wil je gaan spelen?
1080p.
Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat dit al een redelijk mooie build is die precies binnen mijn budget past.
Graag ontvang ik van jullie wat feedback op de build die ik afgelopen tijd heb samengesteld.
- Is er iets waar ik op kan besparen zonder (al teveel) kwaliteitsverlies?
- Is de CPU boxed cooler genoeg?
- Zitten ergens bottlenecks?
- Is de voeding sterk genoeg?
Ik ben door vaak weg te zijn met een laptop voor werk gewend om ook op een laptop te gamen. Ik verwacht dus ook niet gelijk het beste van het beste (zeker niet voor dit budget). Zolang ik de meeste games maar met minimaal 60fps op 1080p kan spelen (bij voorkeur op "high") ben ik al helemaal blij!
Ik hoor graag van jullie!