Vraag

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:17
Sinds kort in het bezit van een Sony X3000r action camera , de stabilisatie van de camera is op zich al een verbetering tav action cams zonder .

Toch wil ik voor mijn reis naar India in het najaar ook een gimbal gaan gebruiken .

Is er iemand hier die al ervaring heeft met een bepaald merk gimbal in samenwerking met een action camera , voor de Sony x300r kom ik er zelf maar 2 tegen , de Pilotfly Action-1 en de Feiyu Tech FY-G4 tussen beide zit nog een redelijk prijs verschil , kom ook maar weinig vergelijk tussen beide tegen .

Alle reacties

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 21:00
ramrodwillem schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:20:
Sinds kort in het bezit van een Sony X3000r action camera , de stabilisatie van de camera is op zich al een verbetering tav action cams zonder .

Toch wil ik voor mijn reis naar India in het najaar ook een gimbal gaan gebruiken .

Is er iemand hier die al ervaring heeft met een bepaald merk gimbal in samenwerking met een action camera , voor de Sony x300r kom ik er zelf maar 2 tegen , de Pilotfly Action-1 en de Feiyu Tech FY-G4 tussen beide zit nog een redelijk prijs verschil , kom ook maar weinig vergelijk tussen beide tegen .
Paar weken geleden heb ik de zhiyun crane m gekocht, om de Sony action cam goed stabiel te krijgen heb ik een extra plaatje gemaakt wat ik onder de camerabehuizing schroef. De vorm van de Sony -langwerpig- ism met het bevestigingspunt -niet in het midden-is niet optimaal.
Ik gebruik hem ook voor mijn compact camera en dat werkt perfect

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:17
Ok bedankt , zal er eens over lezen maar vind hem voor mij wel aan de wat prijzige kant