Al deze monitoren hebben een refresh rate van 5,674kHz. Waarschijnlijk is dit de horizontale refresh rate o.i.d. maar in het is in ieder geval incorrect. In de meeste gevallen moet het 60Hz zijn.
Als je het zeker weet kun je gewoon onderaan bij specificaties het verbeteren. Dan wordt het goedgekeurd en staat het er waarschijnljk morgen goed in.
@Menno02 Ik had dat niet 19 keer met de hand doen als het in een keer in de back-end kan
.
Ik moet het ook 19 keer in de back-end opslaanBalance schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:24:
@Menno02 Ik had dat niet 19 keer met de hand doen als het in een keer in de back-end kan.
Het kwam door een koppeling met Icecat, aan onze kant gebruikten we eerst een dropdown in plaats van een vrij invulbaar getalveld. Het ID van de de bijbehorende specificatiewaarde was dus 5674, dat was geloof ik ook 60Hz. Ik was ervan overtuigd dat deze koppeling al lang al weg was, maar na een check in de mapping-files bleek dit niet het geval te zijn. Dus nogmaals verwijderd en nu zouden we er echt helemaal geen last van hebben. Tenzij Kees vannacht besluit een backup terug te gooien die al mijn wijzigingen teniet doen, maar daar gaan we gemakshalve maar even niet vanuit