Toon posts:

topic gekillt?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal...
Ik heb gisteravond een topic geopend met meest enge windows kreten...
Ik heb me echt slap gelachen om de reacties die ik erop gekregen heb. Het was absoluut niet bedoelt als flame of whatever, alleen is de topic nu gewoon weg, helemaal weg....

Ik weet dat ik hem in Hardware Algemeen ipv Software Algemeen heb gepost, (mijn nederige excuses hiervoor) maar kan dat volgens mij zelf niet verplaatsen...

Is die topic gewoon gedelete ofzo??
zo ja, thanx...... :( :( :(

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

nee, simpel gemoved naar [HK] door een modje.
(nu kan ik hem ook niet lezen :'( )

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
wat is HK?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:49
huiskamer, alleen daar heb je nog geen rechten tot >:) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik post een topic, wat vaak gelezen wordt, krijg tal van leuke reply's, zit met smart te wachten tot ik weer nieuwe reply's krijg, en vervolgens laat een modje, mij m'n eigen topic niet meer lezen???

Leuk is dat!
Hopelijk leest een MOD dit ook, en kan die me vertellen waar ik dit soort topics wel moet of mag plaatsen, en of ik in die huiskamer mag?

Ben wel vrij nieuw, maar sta toch niet bekend als een flamer??

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Als je de zoekmachine gebruik,
kon je vast wel enkele threads tegen over de HuisKamer, inclusief wat uitleg, probs, posts required etc.. suc6.

http://mrfloris.com

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15
[eigen mening]
ik vindt dat toch niet helemaal kloppen. Ik snap dat men de voorwaarde heeft gesteld om 150 posts te hebben voordat je HK in kan om daar niet zomaar iedereen in te laten, maar om dan posts er naar toe te gaan verplaatsen van mensen die er niet in kunnen snap ik niet.
Zo kan de starter bijv. niet meer in zijn topic komen!

k vindt dat een beetje krom..
[/eigen mening]

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:00

TeeDee

CQB 241

Op vrijdag 06 juli 2001 11:54 schreef MuddyMagical het volgende:
[eigen mening]
ik vindt dat toch niet helemaal kloppen. Ik snap dat men de voorwaarde heeft gesteld om 150 posts te hebben voordat je HK in kan om daar niet zomaar iedereen in te laten, maar om dan posts er naar toe te gaan verplaatsen van mensen die er niet in kunnen snap ik niet.
Zo kan de starter bijv. niet meer in zijn topic komen!

k vindt dat een beetje krom..
[/eigen mening]
{ook eigenmening}
I agree... maar ja... regels zijn regels...
{/ook eigenmening}

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
euh het is toch erg stom om een post te verhuizen naar iets waar mensen niet bij kunnen ?

zoiets doe je toch niet ? .. zeker als de topicstarter er zelf niet bij kan .....

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

ik kan het hele draadje wel ff copy en paste >:)

Verwijderd

Topicstarter
Je haalt me de woorden uit de mond...
Ik vind het huiskamer idee wel terecht hoor, tuurlijk mag er een 'die hard' afdeling staan, maar ik vind het absoluut niet kunnen om een topic van een niet huiskamer member te verplaatsen naar de huiskamer.....

KOPIER HEM DAN?????

SVP veel reacties hierop om ons stem te laten gelden!
Ik probeer niet om de huiskamer in een negatief daglicht te stellen, ik vind alleen dat non huiskamer members, hun eigen topics moeten kunnen blijven lezen!

Enneh, Om welke reden is dit naar de huiskamer gegaan????
De topic Windows Foutmeldingen is toch gewoon SOFTWARE???

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kicked.to/[forum=15]

Windows foutmeldingen zijn imo huiskamer topics, als die hier geplaatst zijn, worden ze naar de huiskamert gestuurd om de doodeenvoudige reden dat ze hier niet thuis horen. Ik zou zeggen, lees eens wat topics hierover in [forum=15] :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Zie boven

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.