Durons met L1 bruggen nog te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Ik moet voor een vriend van mij een compu in elkaar zetten en daar wou ik dus een Duron in gooien. Nu is mijn vraag: zijn de Durons met L1 bruggen nog te krijgen?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 13:27

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik heb afgelopen week nog een Duron 650 bij Eynstein gekocht. Die was nog met L1 bruggen dus probeer het daar eens zou ik zeggen. Maar ze worden schaars....

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:12
zijn in zwolle 2 zaken die ze vorige week vrijdag nog verkochten. Mail me maar ff als je de namen wil

lynx@lostterrrans.com

• ks_choice
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

Zaterdag heb ik Venema nog gebeld. Zij hadden ook nog durons met pinnetjes. www.venemacomputers.nl

Pecunia non olet

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ik heb net een duron 650 / kt7 bij venema besteld. Afwachten of ie nog met de brugjes is uitgerust. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 10:35
Heb vandaag (Woensdag de 6e) nog ff gemeeld..
Ze zeggen heel vaaaaag: "Alles is zoals het hoort :)"

Zullen ze dus nog wel hebben denk ik ;)

Pvouput live

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 16:24
gravity

loading...

Verwijderd

zwaartekrachting

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Vorige week een Duron 650 bij Chicon in Delft gehaald. Met L1 bruggen; moet je wel om vragen trouwens!

Verwijderd

He Bjorn, je moet er bij Venema ook speciaal voor vragen, misschien dat je hem nog even snel een mailtje kan sturen...

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
harry, hij mailde me dat ik hem gewoon met een stel potloodstreepjes ko overklokken, neem aan die ie dan nog de l1 bruggen heeft.

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Ik zoek ook nog een thunderbird 750 die ik kan multiplier unlocken. Moet hij dan perse die L1 bruggen hebben? Of kan het ook op een andere (makkelijke) manier?
Pagina: 1