CPU minder warm door raam open te zetten!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Hallo, ik heb mijn raam vanochtend (6 juli 2001 11:21) opengezet en tot mijn verbazing wordt het onlangs dit warme weer mijn cpu 2 graden minder warm, dus mischien een tipje voor mensen die dat ook nodig hebben.

Greetings :P

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22
Op vrijdag 06 juli 2001 11:24 schreef Maverickje het volgende:
Hallo, ik heb mijn raam vanochtend (6 juli 2001 11:21) opengezet en tot mijn verbazing wordt het onlangs dit warme weer mijn cpu 2 graden minder warm, dus mischien een tipje voor mensen die dat ook nodig hebben.

Greetings :P
*LOL* !! TOT JE VERBAZING???
Wat denk je dat er gebeurt als je je pc op de NOORDPOOL zet? LOGISCH he, dat als je je raam open zet dat je cpu koeler word! (kijk dat komt omdat het buiten iets koeler is als binnen dus na een tijdje word het binnen ook koeler dus je cpu ook koeler) Zal ik je nog eens een geheimpje verklappen, ZET JE CASE OPEN!! word ie nog koeler! DUH!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn kamer is nu 18c >:) AIRCOO!!!!!! kan het hier ook laten vriezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh bij mij was het gisteren maar 38°C op men zolderkamer. Proc loopt nu lekker warm op 800@800MHz (54°C) Tijdens de zomer klopt men sign dus niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22
Op vrijdag 06 juli 2001 11:50 schreef Bill_Gatjes het volgende:
mijn kamer is nu 18c >:) AIRCOO!!!!!! kan het hier ook laten vriezen!
18 graden is lekker ja, maar laten vriezen?? met deze temp buiten?? lijkt me sterk; dan moet je wel een heeele sware airco hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07-2003

bakboord1

No. 1 of the eight.

Mijn case temp en dus mijn proc temp is 's winters lager dan in de zomer en speciaal daarom verblijf ik rond nov.-april boven de evenaar en ga ik in de maanden mei-sept. onder de evenaar met mijn pc. Dit scheelt mij drie graden.

Tja je moet er iets voor over hebben.

Slotje voordat het uit de hand loopt. :Z

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn kamer is het helemaal cool 2ramen open en mijn WBK38 die volle toeren draait, die hoor je heel goed ik heb mijn kast moeten isolleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is het veel te warm.....
Ik heb al mijn cd's vannacht moeten branden omdat het overdag niet lukte omdat het hier te warm was.
Het raam openzetten gaf geen verandering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
In de meeste gevallen is het buiten warmer dan binnen dus kan je maar beter al je ramen dicht laten.

Wat een enorm onzinnige topic trouwens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Weet je wat je moet doen? :(
Gewoon je computer uitzetten |:( . Man dat scheelt veel qua temperatuur :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja weetje wat ook helpt!
een glas ysklontjes voor je case fan neer zetten! :9 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

stinger

RAG

weet je ik zette toenstrax mijn casefans aan en tot mijn verbazing zakte mijn cpu temp ook nog!
raar he |:(
slotje
Pagina: 1