Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urik-hai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 21:07
Hallo mede tweakers,

Ik zat vandaag wat op amazon.de te zoeken voor grafsiche kaarten en kwam deze advertentie tegen

https://www.amazon.de/EVG...&sr=1-14&keywords=gtx+970

Ik heb de verkoper al een bericht gestuurd betreffende zijn garantiebeleid, maar een reactie duurd meestal 1-2 dagen.
Aangezien deze verkoper nog geen reviews heeft twijfel ik of ik het moet doen. Wat zouden jullie doen?

Mvg,
Kjell

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:09
Tja, oud model. Waarom zou je deze willen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-07 15:13
Je kunt hem ook van een mede-tweaker kopen, is goedkoper en heb je sneller binnen dan uit Duitsland denk ik.
V&A aangeboden: EVGA GeForce GTX 970 4GB FTW ACX 2.0 IN ZEER GOEDE STAAT MET ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urik-hai
Ik heb er momenteel zelf al een en ben van plan SLI te draaien.En om te upgarden naar een gtx 1070 me te veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:00
Wat is je budget precies? Voor nog geen €100,- meer heb je een GTX 1060 6GB waarmee je het veel langer uithoud dan met die GTX 970.

EDIT; Typfoutje... |:(

[ Voor 13% gewijzigd door AlxRoelofs op 10-06-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urik-hai
Ik had deze advertenties ook gezien, maar aangezien de GTX 970 op Amazon wordt aangeboden als nieuw lijkt dit me een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urik-hai
Mijn budget is max 250, maar aangezien ik al een 970 heb lijkt een tweede 970 mij de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Een simpel topic als deze is niet de bedoeling. Je hebt de vraag al uitstaan bij de verkoper en vraagt hier nu gewoon om aankoopadvies. Voor aankoopadvies mag je in Componenten Aankoopadvies een nieuw topic starten, met de daar geldende regels.

Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.