Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

Ik wil graag jullie hulp. Ik heb momenteel een iPhone 6, maar dat kinderachtige batterij begint mij behoorlijk te irriteren |:( . Ik wil graag een andere toestel.
Ik twijfel tussen de
- Sony Xperia XZ Premium
- Huawei Mate 9

Zelf weet ik dat er niet heel verschil is, grootste verschil is volgens mij schermgrootte.
Wat ik belangrijk vind is vooral batterijduur, maar denk dat het bij beide wel goed is.
Of zijn er andere alternatieven ?

Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt tweakers fans!

Beste antwoord (via Verwijderd op 12-06-2017 08:09)

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:07
Er zijn heel veel alternatieven. Kijk eens in het aankoop advies forum, hier staan veel vragen en goede antwoorden. Kijk eens wat een ander zoekt en welk budget je te besteden hebt, voor jou een goede stap om te beginnen denk ik.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Laatst online: 22:07
Er zijn heel veel alternatieven. Kijk eens in het aankoop advies forum, hier staan veel vragen en goede antwoorden. Kijk eens wat een ander zoekt en welk budget je te besteden hebt, voor jou een goede stap om te beginnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op Tweakers.

Dit betreft aankoopadvies en dat hoort thuis in Mobile Aankoopadviesforum. Je topic is echter een beetje karig, dus ik wil je vragen om even een nieuw topic aan te maken in dat forum.

Je krijgt dan een template voorgeschoteld. Als je dat even volledig ingevuld kunnen we je het beste van dienst zijn.

Dit topic is gesloten.