Ervaringen gamepc.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 625 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:37
Beste allemaal!

Het is inmiddels alweer zeven jaar geleden dat ik m'n desktop voor het eerst aanzette en het beste is er dus inmiddels wel vanaf. Nu zit ik me langzaam te oriënteren voor een nieuwe pc. Zijn er mensen die ervaringen hebben met de site gamepc.nl? Hier kun je zelf (beperkte keuze in onderdelen) je pc samenstellen. Op zich heel handig en gebruiksvriendelijk, maar zijn er goedkopere opties/sites?

Ik ben zelf totaal niet technisch ingesteld, dus zelf een pc bouwen is helaas geen optie.

Alvast bedankt voor jullie antwoord! _/-\o_

PSN: xMaurice93

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Site's als dat leveren lage kwaliteit voor een hoge prijs, waarbij het vaak onmogelijk is goede bijpassende onderdelen te kiezen. Daarnaast kan elke winkel of webshop wel een PC voor je in elkaar zetten, dus dat is een veel betere optie dan de slechte systemen van een site als gamepc.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:41

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Daar sluit ik mij bij aan, een goede combinatie is vaak te duur en zoeken naar een speld in een hooiberg; bedenk daarbij ook dat je totaal niet technisch aangelegd hoeft te zijn om een pc in elkaar te bouwen, het is in feite dure lego. Met wat filmpjes, een schroevendraaier en wat geduld kom je er wel uit, mocht dat niet zo zijn hoef je denk ik op V&A maar hulp te vragen of iemand wil best even langskomen.

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-10 19:18

WCA

Die shop monteerde bij een computer van mijn vriend, 2 fans naar elkaar gericht op 1 heatsink....

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-10 19:57

Sweatleek

404: Member Not Found

For the love of god. als je naar een nieuwe pc aan het kijken bent en je weet er niet al te veel af kijk hier anders. Dan wordt je minder hard ge.... heb ik ook in 2013 gebruikt om mijn eerste gamepc te bouwen

https://www.alternate.nl/PC/PC-Builder

[ Voor 13% gewijzigd door Sweatleek op 10-06-2017 10:56 ]

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Het forum is niet bedoeld voor ervaringen over shopt. Hiervoor kun je terecht in de https://tweakers.net/shopreview/. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.