Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

adobe acrobat bladwijzers niet in geuploaded file

Pagina: 1
Acties:

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
ik heb een pdf file met ong. 500 (foto) scans en daaraan bladwijzers toegevoegd voor iedere scan afzonderlijk, zodat ik via de zoekfunctie alle documenten simpel kan terugvinden.
op de pc werkt dit vlekkeloos.
Bij openen van de file zitten de bladwijzers er keurig bij.
Ik heb het bestand ook geupload naar Google drive om een kopie te hebben, maar ook om bv op mijn smarphone (Galaxy S7) onderweg een file te kunnen inzien.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar om de bladwijzers mee te uploaden of de software op de S7 ziet de bladwijzers niet.
Als ik middels pdf bewerken tekst plak in iedere afzonderlijke scan in het bestand werkt de zoekfunctie wel op android maar dan moet ik gaan (kliederen) in iedere scan plus dat het erg veel tijd gaat kosten.
Ik heb al geprobeerd om op de pc te saven als html maar merk dat dit "flauwekul" is.
ik heb ook diverse apps geprobeerd, foxit etc. maar de bladwijzers worden schijnbaar _/-\o_ niet meegesaved.
ik kan ook niet iets relevants vinden in de helpsectie van adobe acrobat betreffende " exporteren" oid van bladwijzers.
Mijn vraag is of het wel mogelijk is wat ik wil en zo ja hoe moet dat dan.
Ik ben ongetwijfeld een amateur in het werken met pdf's maar zou het heel erg fijn vinden als dit zou lukken.
is er iemand die mij wil of kan helpen hiermee? _/-\o_

• MatMich
ik heb ontdekt dat de bladwijzers wel degelijk worden mee geupload alleen als je ze in beeld krijgt door in een samengestelde pdf te kijken krijg je een lange,overigens keurig uitziende, lijst.
Alleen is het dus niet mogelijk om dan op een trefwoord te zoeken en de lijst is ook niet alfabetisch.
Als je binnen de lijst scrolled en op een verwijzing tikt/klikt opent wel naadloos de betreffende scan/pdf.
Het is toch vreemd dat je dan ook niet even gemakkelijk kunt zoeken op een trefwoord?
Ik hoop echt dat er iem and is die hier het antwoord op weet want ik zoek me een breuk.
Nog even voor alle duidelijkheid, ik heb het over een geuploade adobe pdf naar google drive waarbinnen ik op een android smartphone ( galaxy s7) wil zoeken.
thx

[ Voor 11% gewijzigd door MatMich op 12-06-2017 13:53 . Reden: aanvullende info ]

• MatMich
jammer dat niemand dit weet.
het is echt wel suf dat dit niet kan.
Dat betekent dus dat als je een fotoverzameling inscanned je je foto's dus alleen maar terug kan vinden als je keihard tekst plakt op je foto's.
lekker subtiel dus dat Adobe.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik lees dat je als enige andere referentie gebruik maakt van een Samsung mobiel.
Ligt het niet aan de (beperktere) software op de mobiel? Met andere woorden: probeer het eens op een ander device...
En (gewoon, om te testen) wat als je het bestand direct op de telefoon zet of (via een USB-stick) op een ander device? Dan laat je Google er even tussen uit.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• MatMich
Ga ik proberen
Ik laat het weten
thx

• MatMich
ok
op een ipad is een lachertje ik heb adobe reader erop maar het daarmee openen is een regelrechte crime.
alles wat geen apple heet is een nogo op de ipad.
trouwens de ipad neem ik nooit met me mee.
wat het samsung device betreft, dat is gewoon android 7 zoals op alle nieuwere smartphones dus het merk zal niet het grote verschil maken.
ik denk gewoon dat adobe een soort van privacy/beveiliging oid in de strijd gooit op het moment dat je het on the road wil opzoeken.
kortom, het kan gewoon niet.
suf
Pagina: 1