Ik heb per ongeluk mijn telefoon in het water laten vallen waardoor de aan/uitknop het niet doet. Nu heb ik mijn telefoon leeg laten lopen en heb ik heb wel aan de praat kunnen krijgen door random knoppen in te drukken. Als ik de volume up, volume down en home button enkele seconden tegelijk indruk, gaat de telefoon herstarten. Dan krijg ik een scherm met installing system update maar daarna no command. Daarna kom ik in de Android Recovery, maar ik kan niks selecteren doordat m'n powerbutton dus niet werk.
Als ik mijn telefoon met USB aan mijn PC probeert te verbinden, kan de PC mijn telefoon niet vinden. Ik heb ook geprobeerd te selecteren door een toetsenbord met USB aan mijn telefoon aan te sluiten maar dat werkt ook niet.
Wat kan ik nu het best doen? Is er een andere manier om te selecteren of mijn telefoon aan te krijgen? Of kan ik beter de powerbutton laten maken? Zoja, is het dan zeker dat mijn powerbutton zal werken aangezien die kapot is door waterschade?
Het gaat om een Samsung Galaxy S6 - SM-0920F
Als ik mijn telefoon met USB aan mijn PC probeert te verbinden, kan de PC mijn telefoon niet vinden. Ik heb ook geprobeerd te selecteren door een toetsenbord met USB aan mijn telefoon aan te sluiten maar dat werkt ook niet.
Wat kan ik nu het best doen? Is er een andere manier om te selecteren of mijn telefoon aan te krijgen? Of kan ik beter de powerbutton laten maken? Zoja, is het dan zeker dat mijn powerbutton zal werken aangezien die kapot is door waterschade?
Het gaat om een Samsung Galaxy S6 - SM-0920F