Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

studielaptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden voor mijn studie. Daar wordt met een digitale leeromgeving gewerkt. Verder gebruik ik Office en internet. Af en toe zal ik er ook een film op kijken (via Netflix bijvoorbeeld) of een simpel spelletje spelen (bijvoorbeeld via Facebook). Ik zoek een laptop met Windows. Ook vind ik het belangrijk dat de wifi goed is.

Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 700 euro uitgeven. (dit is een schatting)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik neem de laptop mee naar school. Daarom ben ik op zoek naar een wat lichtere laptop. Mijn oog is gevallen op 14 inch scherm vanwege het gewicht. Maar mocht er een zijn met 15 inch scherm die ook een fijn gewicht heeft, dan sta ik daar ook voor open.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeuren. Het is wel een aanschaf voor een langere tijd, dus ik wil geen groot bedrag uitgeven en over een paar jaar weer een nieuwe laptop moeten kopen.
Waar mijn oog nu op gevallen is is:
#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo Yoga 510-14ISK 80S7002BMH€ 789,-€ 789,-
1Medion Akoya P6667 (30020936, Qwerty)€ 599,-€ 599,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.388,-

De eerste vanwege het 14 inch scherm, 8GB (wat ik graag wil), SSD van 256 (als ik het goed heb gezien). Wat ik minder vind aan deze laptop is dat de opslag niet zo groot is. Misschien heb ik mijn oog teveel laten vallen op het leuke snufje van deze laptop ;)
De tweede voldoet ook aan mijn eisen (zie hierboven) en hier is de opslag volgens mij wel groot. Het nadeel is dat deze laptop zwaar(der) is...

Mocht ik nog iets vergeten zijn in dit bericht, laat het dan maar weten!
Alvast bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2017 19:10 ]

• daan goesens
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-05-2020
ik denk dat je met de yoga 510 goed zit, opslag kun je altijd uitbereiden.