upgrade kit

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
ik weet niet zo goed welke upgrade kit moet kopen kunnen jullie mij helpen ik zou rust en ark willen spelen

Relevante software en hardware die ik gebruik
http://www.informatique.n...e-ingamer-budget-w10.html

Wat ik al gevonden heb is eigenlijk niks want ik weet niet goed wat ik moed nemen

alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:39

nelizmastr

Goed wies kapot

Wat is je budget? Als je maar 100-200 euro hebt dan kan je namelijk beter een tijdje doorsparen. Daarvoor koop je nog niet echt wat geschikts incl videokaart.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het gaat er om dat het wet beter word en niet dat het heel incl is

oja als het bvb een betere videokaart beter is is dat ook goed

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2017 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boudewijnb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 22:43
Als je nou eena begint met zeggen wat je nu hebt(specs van huidige pc), dan zegt wat je wil(welke games op welke resolutie, refreshrate en settings), dan je budget zegt, dan met een eigen voorstel komt, dan kunnen we je pas goed helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De cpu die je nu hebt is een dualcore. Voor veel games is een cpu met 4 cores/threads vereist. De eerste upgrade is dan een pricewatch: AMD Athlon X4 860K (met low-noise fan) Boxed. Deze cpu heeft geen videochip. Zet er dan een pricewatch: MSI Radeon RX 460 2G OC in. Is vele malen sneller dan de interne videochip waar je nu gebruik van maakt.
Tot slot nog 4gb ram erbij want de 4Gb die er nu in zit is erg weinig voor gaming. Informatique rept niet over de snelheid dus gok ik op 1600 MHz. pricewatch: Kingston ValueRAM KVR16LN11/4

Of bovenstaande daadwerkelijk gaat werken is nog de vraag. Daarvoor is meer informatie nodig. Bijvoorbeeld het merk en type van het moederbord, voeding en geheugen. Moederbord en geheugen kan je uitlezen in CPU-Z. De voeding als je de behuizing open maakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2017 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move PMG -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Geen voorstel, geen onderbouwing. Topic dicht. Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.