Eerst en vooral, bedankt om dit topic aan te klikken! Ik heb enorm weinig kennis van computers, jammer genoeg, en hoop dat er iemand mij kan helpen. Ik heb door een toeval momenteel 2 laptops in mijn bezit. Eerst en vooral zal ik de links van deze toestellen hier plaatsen
Laptop 1
Voordelen: i5 processor, snelle laptop.
Nadelen: casing slecht onderhouden, kleiner scherm, draait op fake Windows 7 ultimate.
Laptop 2
Voordelen: groot scherm, netjes onderhouden, originele Windows 7 ultimate.
Nadelen: iets trager, kan mogelijk mijn programma's niet aan.
Nu, laptop 1 is gekregen van een kennis onder voorwaarden, en mag niet verkocht worden, wel aangepast. Laptop 2 is gekocht van een vriendin, en dus mijn toestel. Mijn doel is om fotobewerking uit te voeren, en dus vooral Adobe photoshop en lightroom te draaien. Verder durf ik wel eens te gamen, denk dan aan the sims 4, fallout, gta,...
Ik vrees dat laptop 2 (mijn favoriet) daarvoor niet sterk genoeg gaat zijn.
Nu, de vraag natuurlijk! Is het mogelijk de i5 chip van laptop 1 in laptop 2 te plaatsen, inclusief alles dat nodig is om deze chip te laten werken?
Alvast bedankt!
Groetjes, Koetjesreep
Laptop 1
Voordelen: i5 processor, snelle laptop.
Nadelen: casing slecht onderhouden, kleiner scherm, draait op fake Windows 7 ultimate.
Laptop 2
Voordelen: groot scherm, netjes onderhouden, originele Windows 7 ultimate.
Nadelen: iets trager, kan mogelijk mijn programma's niet aan.
Nu, laptop 1 is gekregen van een kennis onder voorwaarden, en mag niet verkocht worden, wel aangepast. Laptop 2 is gekocht van een vriendin, en dus mijn toestel. Mijn doel is om fotobewerking uit te voeren, en dus vooral Adobe photoshop en lightroom te draaien. Verder durf ik wel eens te gamen, denk dan aan the sims 4, fallout, gta,...
Ik vrees dat laptop 2 (mijn favoriet) daarvoor niet sterk genoeg gaat zijn.
Nu, de vraag natuurlijk! Is het mogelijk de i5 chip van laptop 1 in laptop 2 te plaatsen, inclusief alles dat nodig is om deze chip te laten werken?
Alvast bedankt!
Groetjes, Koetjesreep