Ik hoorde laatst van een spel (ben de naam kwijt) wat én een RTS was, én een Shoot-em-up.
Iemand bekend?
Xou wel es willen weten of dat wat is...
Iemand bekend?
Xou wel es willen weten of dat wat is...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Battlezone is totááál niet te vergelijken met die RTS spellen, het is een 3d FPS-RTS-SpaceSimulatie waarin je RTS speelt, maar zelf ook een vrij te kiezen unit firstperson bestuurt (vanuit de unit gezien dus). Overigens ook nog resourceplanning in t RTSdeelOp vrijdag 06 juli 2001 12:17 schreef predatorx het volgende:
Dat BattleZone (1 en/of 2), is dat in deze tijd nog 'waardig' om te spelen, of doet dat behoorlijk onder, vergeleken met de spellen van nu? (Z:Steel Soldiers, Emperor:Battle for Dune, C&C bla)
Als 't worthy is, moet ik m'n connecties maar es aanspreken, if you see what I mean.
Cool. Misschien is 't wat.Op vrijdag 06 juli 2001 14:19 schreef JeanLucPicard het volgende:
BZ 2 gaat trouwens qua graphics nu nog prima mee...
Haha, waar heb jij gezeten zeg ...Op maandag 09 juli 2001 09:26 schreef predatorx het volgende:
[..]
Cool. Misschien is 't wat.
Van 't weekend hoorde ik trouwens iets over 'Operation Flashpoint'. Is dat beter/leuker/mooier/bla dan BattleZone ?
Sorry, ik ken het verder niet, vandaar...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq