Wachtwoord kwijt en geen toegang meer tot e-mail adres

Pagina: 1
Acties:
  • 660 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op mijn laptop al lange tijd standaard ingelogd op Tweakers. Maar nu krijg ik helaas met geen mogelijkheid mijn wachtwoord meer bedacht (ik wil het ook op andere computers gaan gebruiken). Tot het e-mail adres in mijn account heb ik al heel lang geen toegang meer. Wel al ooit proberen te veranderen maar ook toen wist ik mijn wachtwoord niet meer en gedacht: "o dat komt nog wel ooit".

Is er een mogelijkheid om hier nog iets aan te doen? Eventueel een bepaalde procedure doorlopen o.i.d.? Of is het een kwestie van deze laptop blijven gebruiken :+ en ondertussen blijven proberen het wachtwoord te raden uiteraard.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je bedoelt: een klasgenoot heeft zijn laptop open laten staan en ik probeer nu stiekem of ik Tweakers zo ver kan krijgen dat ze zijn email adres aanpassen naar dat van mij, zodat ik zijn account kan kapen? :+

Stuur even een mailtje vanaf het gewenste emailadres (met verwijzing naar dit topic) naar gathering@tweakers.net, dan kan dat ongetwijfeld in orde worden gemaakt :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57

P_Tingen

omdat het KAN

Orion84 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:19:
Stuur even een mailtje vanaf het gewenste emailadres (met verwijzing naar dit topic) naar gathering@tweakers.net, dan kan dat ongetwijfeld in orde worden gemaakt :)
Gaat niet werken:
Tot het e-mail adres in mijn account heb ik al heel lang geen toegang meer.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf het gewenste e-mail adres, dus ik heb nu een mail gestuurd met 1 van mijn huidige e-mail adressen. Hopelijk gaat dat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Orion84 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:19:
Je bedoelt: een klasgenoot heeft zijn laptop open laten staan en ik probeer nu stiekem of ik Tweakers zo ver kan krijgen dat ze zijn email adres aanpassen naar dat van mij, zodat ik zijn account kan kapen? :+

kan dat ook met $user account van ~18jr terug? zou mijn oud account wel terug willen :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dat kan, maar gaat vergezeld van een ban van 18 jaar omdat we maar een account per persoon toestaan. :P

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:38
Er zijn overigens ook truukjes voor verschillende browsers om de opgeslagen wachtwoorden zichtbaar te maken. Even hierop googlen met de browsernaam erbij kan je mogelijk ook verder helpen.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Coffeemonster schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:02:
Er zijn overigens ook truukjes voor verschillende browsers om de opgeslagen wachtwoorden zichtbaar te maken. Even hierop googlen met de browsernaam erbij kan je mogelijk ook verder helpen.
Ik denk dat hij bedoelt dat zijn sessie nog onthouden is, niet zijn wachtwoord ;)

Verder wordt dit ongetwijfeld netjes opgelost, dus kan dit topic wel op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.