Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim641
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-04 08:40
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een
3.5mm verlengkabel

Wat is je budget?
Geen budget

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn nieuwe Sony MDR-1a headphone kabel is maar 1.2mm, dat is te kort om van mijn PC naar mijn hoofd te gaan, dus zoek ik een kabel die verlengt, zonder verlies van geluidskwaliteit.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen verstand van kabels, maar ik ga ervan uit dat de goedkope kabeltjes van 2,95 euro de geluidskwaliteit doen laten dalen?

Welke vragen heb je hier nog over?
x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"maar ik ga ervan uit dat de goedkope kabeltjes van 2,95 euro de geluidskwaliteit doen laten dalen? "
nee. kortom, kopen.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54
tim641 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:55:
Mijn nieuwe Sony MDR-1a headphone kabel is maar 1.2mm, dat is te kort om van mijn PC naar mijn hoofd te gaan
Wat een belachelijk korte lengte, je zou verwachten dat de fabrikant toch betere keuzes zou maken.
Verder maakt het idd niet zoveel uit. Ik heb een verlengkabel van 5 en 10m, werkt zonder problemen, hooguit moet het volume iets hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:45

sapphire

Die-hard pruts0r

LA-384 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:58:
[...]

Wat een belachelijk korte lengte, je zou verwachten dat de fabrikant toch betere keuzes zou maken.
Verder maakt het idd niet zoveel uit. Ik heb een verlengkabel van 5 en 10m, werkt zonder problemen, hooguit moet het volume iets hoger.
Niet als je bedenkt dat een groot deel van de gebruikers een hoofdtelefoon/oortjes op een mobiel/tablet/laptop gebruiken. Ik heb je juist weer vaak zat geërgerd aan de 3m kabel als ik wat op mijn mobiel wilde luisteren.

Daarom maakt bv. Sennheiser een korte kabel aan de hoofdtelefoon en levert standaard een nette verleng kabel mee :)

@TS als je een goedkope kabel niets vind bestel je toch gewoon een wat dikkere/luxere bij een onne kabelboer ? :)

Gabriël AM5