Gaming Headset (USB) voor groot hoofd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:09
Mijn vraag is de volgende : ik heb een nogal groot hoofd en ben op zoek naar een USB gaming headset die mij comfortabel gaat passen.

De eisen die ik technisch stel zijn simpel : USB connector en het moet een microfoon hebben. That's it.
Het hoeft geen 7.1 surround of weet-ik-wat te zijn, als de headset maar goed zit op mijn grote hoofd, ik het in een USB 2.0 of 3.0 uitgang op mijn Laptop kan aansluiten en de set een mic heeft.

Relevante software en hardware die ik gebruik is : Windows 10, 64 bit. en mijn laptop heeft een vrije 2.0/3.0 USB uitgang. Meer info lijkt me niet nodig maar kan dat uiteraard geven mits nodig.

Budget : tot maximaal 70 Euro.

EDIT: ik heb zelf deze op het oog :https://tweakers.net/pric...er-g3-gaming-headset.html in de hoop dat hij groot genoeg is.

P.S. Waarom USB? Omdat mijn laptop maar 1 audio uitgang heeft en ik niet zeker weet of met een 3.5mm jack de microfoon van de headset wordt meegenomen. Denk het niet maar ben niet zo technisch aangelegd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Vortigen op 09-06-2017 12:23 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Niemand die wat weet?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is een groot hoofd? Het zou helpen als je bijvoorbeeld post wat bijvoorbeeld de breedte van je hoofd is op oorhoogte alsof de afstand van beide gehooringangen gemeten over je hoofd heen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/l7Tgfuqgv5evuXtHtwMpimZg/full.jpg
Op basis van bovenstaand meet-methoden, kunnen dan andere Tweakers ook een melding maken van of ze een groot, onwijs groot of klein hoofd hebben en toelichten welke headset zij misschien hebben.

Neemt niet weg dat ik even mis in de topicstart welke headsets je bij de Mediamarkt ofzo al hebt geprobeerd, welke echt niet passen, welke wel maar waar je nog aanvullende vragen over hebt etc.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 11-06-2017 15:37 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Dankjewel voor je reactie, Max3400, en de afbeelding :)

Van oorschelp tot oorschelp over mijn hoofd heen gemeten (afb. 4) kom ik op 41 cm.
Van slaap tot slaap via de achterkant van mijn hoofd (afb. 5) is het 36 cm.
(andere referentie: met motor/scooter helmen heb ik de xxl of xxxl variant nodig.)

Ik heb nog geen headsets kunnen passen in een winkel. Dit kan ik over een paar dagen pas doen en was alvast benieuwd naar de ervaringen van mede tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:07
Ik heb 1 die wat over je budget is, maar de Logitech G933 (of g633) is erg groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Vortigen schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:19:
Mijn vraag is de volgende : ik heb een nogal groot hoofd en ben op zoek naar een USB gaming headset die mij comfortabel gaat passen.
Voor aankoopadvies kun je terecht in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Het topic krijgt dus een verhuizing die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
S1NN3D schreef op maandag 12 juni 2017 @ 07:15:
[...]

Voor aankoopadvies kun je terecht in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Het topic krijgt dus een verhuizing die kant op.
Oeps, foutje van mij :)
Ik heb zojuist een nieuwe topic in het juiste forum geplaatst omdat ik zag dat deze nog niet verplaatst was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Vortigen schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:01:
[...]

Oeps, foutje van mij :)
Ik heb zojuist een nieuwe topic in het juiste forum geplaatst omdat ik zag dat deze nog niet verplaatst was.
Ook oeps, het daadwerkelijk verplaatsen wat nog niet gedaan. Bij deze alsnog. Nieuwe topic is gesloten; in deze had je al diverse reactie gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:08
Corsair VOID bekeken? Draadloos USB, zelf heb ik juist een klein hoofd en heb precies het tegenovergestelde, de headset kan eigenlijk niet klein genoeg.

Hij is iets over budget maar voldoet volgens mij aan al je eisen.
Pagina: 1