GeForce 1 nog maar 16 Mb + strepen ???

Pagina: 1
Acties:

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53
Ik heb de asus 6800 deluxe 32 mb ddr, en sinds kort is die een beetje kapot denk ik want bij de eerste keer opstarten is die 16 mb.
En als ik dan reset zonder heel de spanning eraf te halen dan is die wel 32 mb maar heb je knetter veel rare strepen op men scherm.

Weet iemand hoe dit ken en hoe je het eventueel kan oplossen

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 18:36
Ik denk dat de beste oplossing is om deze kaart proberen om te ruilen als je nog garantie hebt.

• Mich
Op vrijdag 06 juli 2001 10:59 schreef KoeKk het volgende:
Ik denk dat de beste oplossing is om deze kaart proberen om te ruilen als je nog garantie hebt.
Doe ik ook, heb net op de site gekeken en een RMA aanvraag ingevuld nu ff wachten op mail terug

• Mich
Hmmm het gekke is dat de benchmark score ongeveer gelijk blijf dus hij werkt wel als 32 mb maar al men progjes geven wel 16 aan :?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Ik heb die zelfde kaart, en als m'n pc'tje vastloopt en ik reset hem, staat er ook wel eens 16 mb. Reset ik hem nog een keer, staat er wel 32 mb. Maar strepen heb ik niet.
raar...

Verwijderd

dat zij windoes kuren; ik heb zelf 1 64 MBRAM chip en 1 128 MBRAM chip; dat is samen 192MBRAM! maar wat geeft windows aan? 190!!

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb er ook wel eens last van, dat er maar 16MB staat ipv 32MB... Volgens mij ook alleen maar af en toe wanneer de computer crasht en dat doet ie gelukkig niet veel, hehe >:)
Verder een nieuwe reset en dan is het weg. Strepen krijg ik echter ook niet.
Pagina: 1